» آرشیو اخبار » مردم، نامحرم دولت نیستند

مردم، نامحرم دولت نیستند

4 شهریور 1401 5

به گزارش گذارنیوز، علی بهادری جهرمی در سخنرانی قبل از خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد، اظهار کرد: این دولت برای اولین بار در طول یک سال تمام ۳۱ استان کشور را سفر کرده است و هیات وزیران و رئیس‌جمهور تمام ۳۱ استان کشور را سفر کرده‌اند.

وی تصریح کرد: گزارش‌هایی که از مرکز به استان ارسال و مطالبی که منعکس می‌شد و مطالعاتی که کارشناسان انجام دادند و نمایندگان و مدیران استان به تهران می‌آمدند و موارد را بررسی می‌کردند دولت به این‌ها اکتفا نکرد و خواست که مشکلات را به‌صورت مستقیم و از نزدیک ببیند.

سخنگوی دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: دولت اعتقادش بر این است که اگر من برآمده از رأی ملت هستم باید با چشم مردم به مسائل نگاه کنم اگر اشکالی و ایرادی هست بروم به مردم منتقل کنم، مردم که نامحرم دولت نیستند.

تبلیغات جام جهانی قطر

بهادری جهرمی اضافه کرد: دستاورد این سفرها این شد که دولت اساسی‌ترین مسائل را از زبان خود مردم و مسئولین منطقه شنید و با مشاهده عینی درک کرد و در اولویت‌بندی مناسب قرار داد.

کوتاه شدن دست ساحل خواران از سواحل خزر در گلستان

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات مدیریتی ما در کشور تصمیم‌گیری در مرکز به‌جای مردم مناطق است، بیان کرد: کلنگ پروژه‌هایی به زمین زده شده بدون آنکه بودجه و منابع آن مشخص باشد، اگر پولی هست تکمیل پروژه‌های ناتمام انجام شود.

سخنگوی دولت سیزدهم ادامه داد: یکی از نتایج سفر استانی در طول سال گذشته این بود که دولت مردمی در طی یک سال گذشته تقریباً پروژه جدیدی به‌جز در حوزه مسکن یا موضوعات اساسی کلنگ نزده است.

بهادری جهرمی اظهار کرد: از بین پروژه‌ها، آن‌هایی که سال‌ها روی زمین مانده بود در اولویت قرار گرفت و دولت بر روی آن‌ها تمرکز کرد دولت نگاهش این است که مردم بهتر از ما مسائل و مشکلات را می‌شناسند فقط باید به‌جای اینکه به‌جای آن‌ها تصمیم بگیریم باید اجازه دهیم مردم خودشان تصمیم بگیرند و اولویت‌ها با نظر آن‌ها دسته‌بندی شود.

وی با اشاره به آزادسازی سواحل دریای کشورمان، افزود: سال‌های سال بود به‌جای اینکه مردم از ساحل استفاده کنند دستگاه‌ها یک قسمت آن را به‌صورت خصوصی برای خود داشتند و کسی را هم راه نمی‌دادند که در این راستا احتیاج به کلنگ زنی نبود بلکه باید آن دیوار بین مردم و آن عده خواصی که منابع کشور را می‌خواستند، استفاده کنند از بین می‌رفت.

سخنگوی دولت سیزدهم با بیان اینکه در همین سفرهای استانی دولت مسئله را از نزدیک دید و مهلت ۲۰ روزه داد، تصریح کرد: اگر ساحل متعلق به همه کشور است باید همه مردم از آن استفاده کنند در عرض ۲۰ روز بیش از ۹۵ درصد سواحل اشغال شده کشور آزاد شدند و به مردم برگشت.

بهادری جهرمی خاطرنشان کرد: امروز که در هفته دولت و روز کارمند قرار داریم دولت گفت که جشن کارمندان کشور ارائه خدمت به مردم است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×