» آرشیو اخبار » محبوب ترین آلتکوین ها از نگاه مردم اروپا؛ شیبا در رتبه 1
محبوب ترین آلتکوین ها از نگاه مردم اروپا؛ شیبا در رتبه 1

محبوب ترین آلتکوین ها از نگاه مردم اروپا؛ شیبا در رتبه 1

19 شهریور 1401 3

براساس نتایج بدست آمده از یک بررسی جدید در قاره اروپا، میم کوین (meme-coin) شیبا اینو (Shiba Inu) و پلتفرم قرارداد هوشمند کاردانو (ADA) در لیست محبوب ترین رمزارز ها از لحاظ میزان جستجوی کاربران در  موتور جستجوی گوگل (Google) قرار گرفته‌اند.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز و براساس نتایج بدست آمده از یک بررسی جدید در قاره اروپا، میم کوین (meme-coin) شیبا اینو (Shiba Inu) و پلتفرم قرارداد هوشمند کاردانو (ADA) در لیست محبوب ترین رمزارز ها از لحاظ میزان جستجوی کاربران در  موتور جستجوی گوگل (Google) قرار گرفته‌اند.

گفتنی است این آلتکوین ها، با پیشی گرفتن از رقبایی که حجم بازار بزرگ تری دارند، این جایگاه را کسب نموده‌اند.

محبوب ترین آلتکوین ها از نگاه مردم اروپا؛ شیبا در رتبه 1
                                                               نقشه پراکندگی رمزارز ها در اروپا بر اساس میزان محبوبیت

 

تبلیغات جام جهانی قطر

 

گرچه بالاترین رتبه های بازار رمزارز ها (بدون در نظر گرفتن استیبل کوین ها) از لحاظ وسعت بازار و معاملات، در اختیار بیت کوین (BTC)، اتر (ETH)، بی اِن بی (BNB) و ریپِل (XRP) قرار دارد، اما لیست رمزارز هایی که در اروپا بیش از بقیه مورد جستجو قرار گرفته و در واقع محبوب تر به شمار می‌روند به این ترتیب نیست.

بر اساس نتایج این بررسی که توسط سایت AskGamblers انجام شده است، بیت کوین بیش از هر رمزارز دیگری توسط شهروندان 21 کشور اروپایی مورد جستجو قرار گرفته است و به عبارتی محبوب ترین رمزارز به شمار می رود. آلمان، لهستان و بلژیک از مهمترین کشور‌های این لیست هستند.

میم کوین شیبا اینو در رده دوم این لیست حضور دارد. این میم کوین (meme-coin) در حدود 10 کشور اروپایی، بیش از هر دارایی دیجیتال دیگری در اینترنت جستجو شده است. این آمار نشان می‌دهد که در میان آلتکوین ها، شیبا اینو محبوب ترین دارایی دیجیتال به شمار می‌رود. انگلستان، روسیه، فرانسه و ایتالیا از جمله کشور‌هایی هستند که علاقه بیشتری به این رمزارز داشته‌اند.

محبوب ترین آلتکوین ها از نگاه مردم اروپا؛ شیبا در رتبه 1
بیت کوین جایگه اول مربوط به بیشترین میزان جستجو بین تمام رمزارز ها و شیبا اینو جایگاه اول در میان محبوب ترین آلتکوین ها را در اختیار دارد.

 

 

سال گذشته و در نتیجه‌ی یک بررسی مشابه، شیبا اینو پس از بیت کوین و اتر در رده سوم این لیست قرار داشت. نتایج آن تحقیقات بر اساس میانگین ارائه خدمات ماهانه در کشور های مورد نظر بدست آمده بود.

اما امسال اتریوم پس از شیبا، رمزارز مورد علاقه مردم 4 کشور اروپایی بوده است. این حقیقت باعث شده است دومین رمزارز بزرگ بازار، از حیث میزان جستجو در گوگل، در رده سوم قرار گرفته و به عنوان دومین آلتکوین محبوب شناخته شود.

کاردانو (ADA) نیز رمزارز مورد علاقه اکثر مردم کشورهای هلند، بلغارستان و آندورا است و در جایگاه چهارم این لیست حضور دارد.

در ادامه‌ی این بررسی همچنین آمده است که دوج کوین (Doge Coin) در حالی در رده پنجم قرار گرفته که ریپل (XRP) و BNB با وجود حجم بازار گسترده تر، جایی در بین 5 رمزارز محبوب مردم اروپا ندارند و به عبارتی این دو رمزارز، در هیچ یک از کشور‌های اروپایی، بیشترین آمار جستجو را به خود اختصاص نداده اند.

مردم آلبانی و یونان بیش از هر دارایی دیجیتال دیگر، به دنبال کسب اطلاعات در مورد دوج کوین بوده اند.

این آمار و اطلاعات که بر اساس داده های گوگل ترِندز (Google Trends) بدست آمده اند، نشانگر اعداد و تعدا مربوط به جستجو ها نیستند اما شاخص هایی را ارائه می‌دهند که حاکی از میزان علاقه کاربران به جستجوی موضوعات خاص است. این داده‌ها به کاربران امکان می‌دهد تا محبوبیت سوژه مورد نظر خود را با سایر موضوعات مقایسه نمایند.

 

مترجم: حسن نصیری

منبع: cryptoglobe.com

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×