» ارز دیجیتال » قیمت لایت کوین در بحبوحه افزایش شدید آدرس‌های شبکه لایت کوین، بیش از 8 درصد افزایش یافت
لایت کوین

قیمت لایت کوین در بحبوحه افزایش شدید آدرس‌های شبکه لایت کوین، بیش از 8 درصد افزایش یافت

14 آذر 1401 5

لایت کوین اخیراً با افزایش بیش از 8.5 درصدی قیمت در 24 ساعت گذشته، بار دیگر وارد لیست بزرگان بازار شده است. شبکه لایت‌ کوین همچنان در حال گذر از نقاط عطف مهمی است. داده‌های آنچین نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌های لایت کوین با سرعت ثابتی در حال رشد است.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، لایت کوین تحت یک الگوی انباشت واضح است و شکست اخیر می تواند قیمت لایت کوین را به 90 دلار و بالاتر برساند.

لایت کوین اخیراً با افزایش بیش از 8.5 درصدی قیمت در 24 ساعت گذشته، بار دیگر وارد عمل شده است. تا زمان انتشار مقاله، LTC با قیمت 83.713 دلار و ارزش بازار 5.9 میلیارد دلار معامله می شود.

در نمودار تکنیکال، لایت کوین یک انباشت واضح داشته است که می تواند منجر به افزایش قیمت LTC به 90 دلار یا بیشتر شود.

تبلیغات جام جهانی قطر

لایت کوین یکی از رمزارزهای با عملکرد بسیار خوب در ماه گذشته بوده که کل بازار رمزارزها را غافلگیر کرده است؛ به‌طوری که در نمودار ماهانه بیش از 20 درصد و در نمودار سه ماهه بیش از 30 درصد افزایش یافته است.

جالب اینجاست که در حالی که بیت کوین، اتریوم و سایر آلت‌ کوین ها تحت فشار فروش و سیر نزولی بوده اند، لایت کوین عملکرد عالی با بازده بسیار بالا داشته است.

داده های آنچین: افزایش آدرس‌ها در شبکه لایت کوین

داده‌های آنچین نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌های لایت کوین با سرعت ثابتی در حال رشد است. در ابتدای سال، این تعداد تقریباً 117 میلیون کیف پول بود. اکنون 162 میلیون کیف پول لایت کوین وجود دارد و همچنان در حال رشد است.

از سوی دیگر، شبکه لایت‌ کوین همچنان در حال گذر از نقاط عطف مهمی است. طبق آمارها، بیش از یک تریلیون دلار از زمان آغاز به کار شبکه لایت کوین در این شبکه جابه‌جا شده است.

هش ریت شبکه لایت کوین در حال حاضر 613.81 تراهش بر ثانیه در بلوک 2,380,689 با سختی شبکه 19,865,123.41 است.

همانطور که می دانیم، تیم لایت کوین نیز به طور فعال روی ارتقای پروتکل میمبل ویمبل خود (Mimblewimble ) در حال کارکردن بوده است که ویژگی های حفظ حریم خصوصی، امنیت و مقیاس پذیری قدرتمندی را نوید می دهد. لایت‌ کوین با عملکرد اخیر خود، در رادار معامله‌گران رمزارزها قرار گرفته و برخی آلتکوین‌های برتر را برای قرارگیری در فهرست ۱۰ رمزارز برتر بازار به چالش می‌کشد.

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: سید امیر موسوی بهبهانی

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: CoinGape

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×