» آرشیو اخبار » پیش‌بینی قیمت بیت کوین، اتریوم و ریپل برای هفته پیش‌ رو
بیت کوین

پیش‌بینی قیمت بیت کوین، اتریوم و ریپل برای هفته پیش‌ رو

27 شهریور 1401 4

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، قیمت سه رمزارز برتر بیت کوین، اتریوم و ریپل در هفته گذشته شاهد تغییرات زیادی بوده است که نتیجه این تغییرات در هفته پیش رو منعکس می‌شود. در ادامه به تحلیل قیمت آنها می‌پردازیم.

پیش‌بینی قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین از آغاز سپتامبر (۱۰ شهریور) تا به امروز ۱۵ درصد کاهش یافته است. در هفته اول سپتامبر، تعداد خرس‌ها و گاوها در قیمت ۲۰ هزار دلار افزایش یافت و در نهایت باعث نگرانی زیادی در نمای کلی شد.

بیت کوین

تبلیغات جام جهانی قطر

خرس‌ها و گاوها از ابتدای ماه در یک نبرد نزدیک قرار داشتند. زمانی که کندل قرمز بر کندل سبز تسلط داشته باشد، نشانه‌ای از فروش قابل تشخیص است.

قیمت بیت کوین از فیبوناچی ۱۰۰ درصد به سطح بازگشتی ۳۸/۲ درصد بین قیمت ۲۰ هزار تا ۲۱ هزار دلار کاهش یافته که دلیل آن هم تسلط فروشندگان در هفته جاری است. قیمت بیت کوین در حال حاضر ۱۹ هزار و ۸۴۷ دلار است و با نزدیک‌تر شدن به سطح ۲۳/۶ درصد فیبوناچی، روند نزولی خود را آغاز کرده است.

با نگاهی به چارت کاملاً متوجه می‌شویم که فروشندگان بر خریداران غالب هستند و سیگنال فروش را ارسال می‌کنند. خرس‌ها در هر بار افزایش حجم نزولی، بر سطوح بازگشتی ۵۰ درصد، ۶۱/۸ درصد و ۷۰ درصد فیبوناچی غلبه کرده‌اند.

اگر شکستی در سطوح حمایتی فیبوناچی اتفاق بیفتد، شاهد کاهش قیمت بیت کوین خواهیم بود و اگر در سطوح مقاومتی آن شاهد شکست باشیم، قیمت افزایش می‌یابد.

پیش‌بینی قیمت اتریوم

قیمت اتریوم در حال حاضر ۱ هزار و ۴۳۲ دلار است و ۰/۸۱ درصد در ساعت قبل، ۲/۸۶ درصد در روز گذشته و ۱۷/۵۲ درصد در هفته قبل کاهش یافته است. قیمت اتریوم از ماه جولای (تیر) به طور پیوسته در حال افزایش بوده و چارت هم رقابت شدید بین گاوها و خرس‌ها را نشان می‌دهد.

بیت کوین

قیمت‌ اتریوم در حال نوسان بود و پس از یک رقابت شدید، مشخص شد که قیمت به سطح حمایتی ۱ هزار و ۴۲۷ دلار کاهش یافته است. انتظار می‌رود که قیمت به سمت خط روند معکوس خود که از ۱ هزار و ۷۴۹ دلار شروع می‌شود، افزایش یابد. با رسیدن به این مرحله، یک ریجکت جزئی پیش‌بینی می‌شود، اما خریداران قیمت را به سمت بالا هدایت خواهند کرد و باعث رشد بیشتر می‌شوند.

پیش‌بینی قیمت XRP

قیمت XRP در حال حاضر ۰/۳۴۸۴ دلار است و طی ۲۴ ساعت گذشته ۶/۹۲ درصد افزایش یافته است. گفتنی است که XRP نسبت به ساعت و هفته قبل به ترتیب ۰/۱۸ درصد و ۱/۷۵ درصد کاهش داشته است.

بیت کوین

XRP در طول ماه سپتامبر (شهریور) نوسانات زیادی داشته است. قیمت ابتدا به سمت سطح ۲۳/۶ درصد فیبوناچی افزایش یافته و سپس به شدت به زیر ۰/۳۲ دلار کاهش می‌یابد. پس از آن یک بار دیگر افزایشی را تجربه می‌کند اما اندکی ریجکت می‌شود. با این حال، به دلیل فشار خرید شدید، شکست در سطح ۲۳/۶ درصد فیبوناچی رخ می‌دهد.

قیمت برای مدت زمان قابل توجهی بین سطوح حمایت و مقاومت ۳۸/۲ درصد و ۲۳/۶ درصد فیبوناچی تثبیت می‌شود. قیمت روند نزولی دارد و پس از شکست در سطح ۲۳/۶ درصد فیبوناچی به سطح حمایت اصلی خودش برمی‌گردد.

روند نزولی ادامه دارد، اما فشار خریداران باعث افزایش قیمت، عبور از سطح حمایت ۲۳/۶ درصدی و رشد فعلی می‌شوند.

اگر XRP بتواند سطح ۳۸/۲ درصد فیبوناچی را در ۰/۳۴ دلار بشکند، نزدیکترین اهداف این رالی، ۰/۳۷ دلار و ۰/۳۹ دلار هستند. این اتفاق می‌تواند تا ۱۷ درصد باعث افزایش قیمت شود.

 

تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: امیر ملک پور
منبع: coinpedia

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×