» آرشیو اخبار » شهروندان تهرانی چقدر عوارض پرداخت کردند؟
شهروندان

شهروندان تهرانی چقدر عوارض پرداخت کردند؟

7 مهر 1401 3

مدیر اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران گفت :سال گذشته شهروندان تهرانی هزار و 960 میلیارد تومان از عوارض نوسازی و پسماند را پرداخت کرده‌اند

به گزارش گذارنیوز؛ «علی خوشنود» درباره صدور فیش‌های عوارض نوسازی و پسماند گفت:‌این فیش‌ها بر اساس روال هر ساله در ماه بهمن صادر و در ماه اسفند وصول می‌شود که رقمی حدود 8 هزار میلیارد تومان بود که فقط هزار و 960 میلیارد تومان وصول شده است.

وی ادامه داد: امسال تلاش کردیم برخلاف هر سال به جای بهمن‌، در ماه خرداد فیش‌های عوارض را صادر کنیم که امکان‌پذیر نبود اما تلاش می‌کنیم این فیش‌ها تا آخر آبان ‌صادر ‌و آذر ‌توزیع شود تا شهروندان زمان بیشتری برای پرداخت عوارض داشته باشند.

به گفته خشنود، امسال بیشتر آن دسته از افراد عوارض خود را پرداخت کرده‌اند که برای نقل و انتقال املاک خود به دریافت مفاصاحساب دفترخانه و تسویه عوارض نیاز داشتند.

تبلیغات جام جهانی قطر

سرپرست اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران از افزایش درآمدهای شهرداری از محل سایر عوارض مانند شماره‌گذاری، گمرک، مالیات بر ارزش افزوده خبر داد و گفت: در 6 ماهه اول امسال شهرداری از محل عوارض، بیش از 11 هزار میلیارد تومان درآمد داشته که در مدت مشابه سال قبل این رقم 4 هزار و 64 میلیارد تومان بوده است که با رشد 170 درصدی مواجه بودیم.

منبع: اکو ایران

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×