» آرشیو اخبار » سختی استخراج بیت کوین با افزایش 9.26% به اوج خود نزدیک شد
سختی استخراج بیت کوین با افزایش 9.26% به اوج خود نزدیک شد

سختی استخراج بیت کوین با افزایش 9.26% به اوج خود نزدیک شد

9 شهریور 1401 4

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، امروز، سختی استخراج بیت کوین، یا به عبارت دیگر این که رقابت برای دستیابی به پاداش استخراج چقدر سخت است، به بیشترین میزان خود در امسال، از ماه ژانویه، رسید. این افزایش که می‌تواند بیشترین افزایش ممکن باشد، میزان حاشیه سود استخراج کنندگان را کاهش داد. آن هم در شرایطی که سود این تجارت به خودی خود کم شده است.

سختی استخراج بیت کوین با افزایش 9.26% به اوج خود نزدیک شد

این میزان افزایش 9.26% بود، یعنی معادل 30.98 تراهش. بنابراین می‌بینیم که میزان افزایش سختی استخراج بیت کوین به بالاترین میزان ممکن که در مه امسال رخ داد و معادل 31.25 تراهش بود، نزدیک می‌شود.

تبلیغات جام جهانی قطر

میزان سختی استخراج بیت کوین هر دو هفته یک بار به طور خودکار اندازه گیری می‌شود تا اطمینان حاصل کنیم بین هر بلوک استخراج شده 10 دقیقه فاصله است. این میزان اخیراً به 9 دقیقه تغییر یافت.

از آخرین متعادل سازی سختی استخراج بیت کوین سود آن کاهش یافته است

سختی استخراج بیت کوین با افزایش 9.26% به اوج خود نزدیک شد

در این بین، از آخرین متعادل سازی سختی استخراج بیت کوین، که در تاریخ 18 اوت (27 مرداد) انجام شد، میزان سود استخراج بیش از 15% کاهش یافت، چون بهای بیت کوین هم بیش از 15% کاهش یافته است. در همین دوره، هش‌ریت، یا قدرت محاسبه شبکه بیت کوین هم افزایش یافت.

به علاوه، در هفته گذشته، استخراج کنندگان موجودی خالص بیت کوین خود را افزایش دادند. در ساعت 8 و 19 دقیقه جهانی، بیت کوین معادل 20،283 دلار آمریکا مبادله شد که 1% کاهش در روز و 6% کاهش در هفته را نشان می‌دهد.

مترجم: خاطره باقری

منبع: cryptonews

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×