» آرشیو اخبار » زنی که در ماه؛ 10 هزار دلار درآمد دارد!

زنی که در ماه؛ 10 هزار دلار درآمد دارد!

23 تیر 1401 5

ده سالی بود که «جِید وِدرینگتون» توی سایت‌های مختلف تدریس می‌کرد. اون از این راه خرج زندگی خودش رو درمیاورد و توی خونه به دخترش که الان ۱۳ ساله‌س، درس می‌داد. تا این‌که تو سال ۲۰۱۳ با یه پلتفرم به اسم «اوت‌اسکول» آشنا شد. جایی که می‌شد موضوعات مختلفی رو به بچه‌های ۳ تا ۱۸ سال آموزش داد. از آشپزی گرفته تا گیتار و جغرافی.

جید برای شروع دو دوره‌ی آموزشی طراحی کرد. یکی‌ش یه دوره‌ی «آموزش کارهای هنری و کاردستی» بود و دومی «مهارت در مقاله‌ی پنج پاراگرافی». اون ماه اول فقط ۳۲ دلار از این کلاس‌ها درآمد کسب کرد اما ظرف سه ماه این رقم به ۵۰۰۰ دلار رسید.

وقتی جید با چنین استقبالی روبه‌رو شد تصمیم گرفت از بقیه کارهای آموزشی‌ش استعفا بده و وقت‌شو روی کلاس‌های اوت‌اسکول بذاره. اون الان ۹ تا کلاس درباره‌ی اصول نوشتن و گرامر برگزار می‌کنه و با ۱۰ تا ۱۲ ساعت کار در هفته، ماهی ۱۰۰۰۰ دلار درآمد داره. جید می‌گه: «هیچ‌وقت نمی‌تونستم با شغل معلمی عادی به این درآمد برسم.»

تبلیغات جام جهانی قطر

اون دلیل موفقیت‌شو برای ما این‌طور شرح می‌ده: وقتی هر روز دانش‌آموزهای بیش‌تر و بیش‌تری توی کلاسام ثبت‌نام می‌کردن، متوجه شدم دوره‌ی «مهارت در مقاله‌ی پنج پاراگرافی» یه برگ برنده‌ی بزرگه. پدر و مادرها دائم بهم پیام می‌دادن و می‌گفتن: «کلاس بعدی چیه؟» این شد که تصمیم گرفتم دوره‌ی «مهارت در مقاله‌ی پنج پاراگرافی دو» رو برگزار کنم.

از طرف دیگه سعی می‌کردم با پدر و مادرها ارتباط خوبی برقرار کنم. هر وقت کلاسم با دانش‌آموزی تموم می‌شد، به پدر و مادرش پیام می‌دادم و می‌گفتم: «ممنون که فرزندتونو توی کلاس من ثبت‌نام کردین». این کار باعث می‌شد پدر و مادرها منو به بقیه پدر و مادرهای دیگه هم توصیه کنن.

جید می‌گه: «برای این‌که بتونین توی این پلتفرم موفق شین، باید واقعا عاشق چیزی باشین که درس می‌دین. بچه‌ها رو نمی‌شه گول زد. اون‌ها خیلی زود می‌فهمن شما دارین چیزی رو به‌شون درس می‌دین که خودتون دوستش دارین یا ندارین.»

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×