» آرشیو اخبار » تورنادو کش دیگر نمیتواند در مقابل آمریکا دوام بیاورد

تورنادو کش دیگر نمیتواند در مقابل آمریکا دوام بیاورد

24 مرداد 1401 2

کریپتواسلیت به طور انحصاری با یکی از اعضای تیم تورنادو کش صحبت کرده که برای محافظت از خود نام او فاش نشده است و در این مقاله از وی به عنوان “عضو TC” یاد می‌شود.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، این فرد عضو تورنادو کش به کریپتواسلیت گفت که «کیف پول چند امضایی باعث از کار افتادن این سازمان غیرمتمرکز خودمختار (DAO) شد… همه بیرون آمده‌ایم. بهتر است احتیاط کنیم، تا زمانی که همه چیز کمی آرام شود.»

کیف پول چند امضایی تورنادو کش حذف شده است

هنگامی که در مورد API تی ار ام لبز (TRM Labs) که باعث شد پروتکل هایی مانند آوه، یونی سواپ و بلنسر (Balancer) آدرس‌های مرتبط با تورنادو کش را تحریم کنند، پرسیده شد، عضو TC اعلام کرد که در آن چیزی که آن‌ها به عنوان یک “وضعیت مزخرف” توصیف کردند، “غیرمتمرکز سازی انجام شده بود”.

تبلیغات جام جهانی قطر

پس از بسته شدن DAO تورنادو کش، “وجوه DAO به قراردادهای Governance بازگردانده شد و کیف پول چند امضایی حذف شد.”

همانطور که عضو TC تایید کرد، حذف این کیف پول نشان می‌دهد که این ممکن است پایانی برای تورنادو کش باشد.

با وجود این که این حرف فقط نظر اوست، اما عضو TC مجدداً تأیید کرد که “این کیف پول، DAOرا تعطیل کرد… تورنادو کش نمی‌تواند با ایالات متحده بجنگد.”

عضو TC اظهار داشت که “هیچ کس کار اشتباهی انجام نداد. ذهنیت دنیا نسبت به ما بد شده”. او تأیید کرد که این DAO “برای حفظ امنیت اعضا و جلوگیری از مشکلات قانونی” تعطیل شده است، زیرا این وضعیت “برای همه برنامه‌نویسان خطرناک است”، حتی آن‌هایی که خارج از اکوسیستم تورنادو کش هستند.

تورنادو کش دیگر نمی‌تواند در مقابل آمریکا دوام بیاورد

دستگیری الکسی پرتسف

عضو TC همچنین تایید کرد که او معتقد است رومن استورم، یکی از بنیانگذاران این پلتفرم، “چند روز پیش” به دنبال وکیل در هلند بود که احتمالاً “باید برای الکسی باشد.”

این اطلاعات قبل از دستگیری به اطلاع عضو TC رسید و نشان می دهد که الکسی ممکن است از آنچه در راه است آگاه بوده باشد.

عضو TC مأیوس بود، زیرا او اعتراف کرد که پس از هفته پر دردسر گذشته به تعطیلات نیاز دارد.

آینده تورنادو کش بسیار غم انگیز به نظر می‌رسد، زیرا توکن TORN آن در روز 20 درصد کاهش یافته است. توکن حاکمیتی TORN در حال حاضر به دلیل بسته شدن DAO و حذف کیف پول چند امضایی در معرض توجه است.

مترجم: سوگند عادل فهمیده

منبع: CryptoSlate

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×