» آرشیو اخبار » تأکید تحلیلگر بلومبرگ بر پیش‌بینی بیت کوین ۱۰۰،۰۰۰ دلاری
تحلیلگر

تأکید تحلیلگر بلومبرگ بر پیش‌بینی بیت کوین ۱۰۰،۰۰۰ دلاری

27 شهریور 1401 4

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، مایک مک‌گلون (Mike McGlone)، تحلیلگر ارشد کالای بلومبرگ، بر پیش‌بینی خود برای قیمت شش رقمی بیت کوین تأکید کرده است.

تحلیلگر

بیت کوین ۱۰۰،۰۰۰ دلاری

تحلیلگر بلومبرگ در مصاحبه‌ جدید خود با کیتکو نیوز (Kitco News) گفت که پذیرش و تقاضا برای بیت‌کوین به‌نظر می‌رسد به اندازه‌ای باشد که در کمتر از سه سال آن را به ۱۰۰،۰۰۰ دلار برساند.

تبلیغات جام جهانی قطر

«نکته کلیدی در مورد بیت کوین همین است. به عقیده من، رسیدن به ۱۰۰،۰۰۰ دلار صرفا مستلزم زمان است. عرضه بیت کوین در حال کاهش است و واقعیت کلیدی در اجتناب‌ناپذیر بودن آن نهفته شده است. پذیرش و تقاضا نیز افزایش می‌یابد. من فکر می‌کنم که این دو شتاب خواهند گرفت. هر نشانه‌ای که می‌بینم در حال تشدید شدن است. همه چیز تنها به زمان احتیاج دارد.»

دوره شکوفایی اقتصاد

این تحلیلگر انتظار دارد که بیت کوین از فصل جدید اقتصاد بهره‌مند شود. فصلی که در آن سرمایه‌گذاری‌ها علاوه‌ بر میزان پولی که فدرال رزرو چاپ می‌کند، از عوامل دیگری نیز تاثیر می‌گیرند.

«آن روزها تمام شده و حالا دوره ایجاد کسب و کارهای قوی فرارسیده است. دیگر خبری از شرکت‌های زامبی نیست. «زامبی به شرکت‌هایی اطلاق می‌شود که برای ادامه فعالیت خود نیاز به کمک مالی دارند.»

تحلیلگر

این همان دوره‌ای است که من به دنبال آن بودم. هنگامی که با کمی پاکسازی از افراط و تفریط عبور کنیم، به دنیایی برمی‌گردیم که ایالات متحده، اقتصاد کاملاً مسلط و شماره یک در جهان است. به ایالات متحده به عنوان بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده خالص انرژی و بزرگترین صادرکننده خالص محصولات کشاورزی در جهان نگاه کنید؛ چطور این اتفاق افتاد؟ با استفاده از فناوری.»

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت ۲۰،۰۸۲ دلار معامله می‌شود.

 

مترجم: امیر ملک پور

منبع: dailyhodl

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×