» آرشیو اخبار » تاکید معاون وزیر اقتصاد به ایجاد شفافیت در مزایده ها

تاکید معاون وزیر اقتصاد به ایجاد شفافیت در مزایده ها

2 مرداد 1401 5

به گزارش گذارنیوز، «سیدعبدالمجید اجتهادی» معاون وزیر اقتصاد و مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، به حضور رئیس جمهور در انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در استان بوشهر اشاره کرد و از شرایط نامطلوب نگهداری کالا و دپو شدن ۱۰ ساله برخی از کالاها خبر داد که موجب دستور رئیس جمهور برای اصلاح وضعیت شده بود.

مدیر عامل سازمان املاک تملیکی از اعمال تغییرات مدیریتی پس از دستور رئیس جمهور گفت و بیان کرد: با کارهای جهادی که صورت گرفت و برنامه های دولت با حمایت قوه قضائیه، ساختار اموال تملیکی که از سال ۷۰ بدون تغییر باقی مانده بود را اصلاح کردیم.

وی درباره تعیین و تکلیف وضعیت کالاها اظهار کرد: آرای تعدادی زیادی از این کالاها صادر نشده بود. آرای برخی دیگر از کالاها صادر شده بود اما ابلاغ نشده بود و یا ابلاغ شده بود ولی به دلیل آن که نظمی وجود نداشتند در پرونده ها درج نشده بودند.

تبلیغات جام جهانی قطر

اجتهادی ایجاد شفافیت در برگزاری مزایده ها یکی دیگر از اقدامات عنوان کرد و گفت: تا پیش از این شفافیت مورد نظر در این امر وجود نداشت اما با همکاری صدا و سیما حراج های حضوری به طور شفاف برگزار شد. این ایجاد شفافیت و تبلیغی که صورت گرفت، سبب شد رانتی که در این زمینه وجود داشت از بین برود و عموم مردم و تجار بیشتری در مزایده ها شرکت می کنند.

منبع: ایسنا

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×