» ارز دیجیتال » بیت کوین رتبه اول در استرالیا، از نظر آگاهی برند
بیت

بیت کوین رتبه اول در استرالیا، از نظر آگاهی برند

7 آذر 1401 3

با توجه به 2000 استرالیایی که توسط شاخص مستقل ارزهای دیجیتال (IRCI) مورد بررسی قرار گرفتند، بیت کوین از نظر شناخت برند، مالکیت و احساسات کلی رتبه یک است.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، با توجه به 2000 استرالیایی که توسط شاخص مستقل ارزهای دیجیتال (IRCI) مورد بررسی قرار گرفتند، بیت کوین از نظر شناخت برند، مالکیت و احساسات کلی رتبه یک است.

در این گزارش، در حالی که 92 درصد استرالیایی‌ها نام ارزهای دیجیتال را شنیده‌اند، بیت کوین از بالاترین سطح آگاهی از برند برخوردار است. بر این اساس، 90.80 درصد از پاسخ‌دهندگان در مورد بیت کوین شنیده بودند.

استفان لیورا (Stephan Livera)، پادکستر محبوب بیت کوین از استرالیا، این ارقام را روشن کرد. لیورا به کوین تلگراف گفت: “بیت‌کوین در خصوص آگاهی برند به رشد خود ادامه می‌دهد، زیرا اولین مورد در این زمینه بود که می‌توان آن را به کشف آتش یا اختراع ماشین چاپ تشبیه کرد.”
این رمزارز همچنین قوی‌ترین جامعه سازندگان و مربیان را دارد، بنابراین در چرخه‌های مختلف بازار دوام می‌آورد.

تبلیغات جام جهانی قطر

بیت کوین

علیرغم کاهش قیمت در ابتدای ماه نوامبر (اواسط آبان)، شناسایی این رمزارز در استرالیا در سطح نوجوانان نیز افزایش یافت. در دراز مدت، استرالیایی ها نسبت به بیت کوین دیدگاه صعودی دارند. در این گزارش آمده است که جمعیت نزدیک به 26 میلیون نفری استرالیا “متعهد به کریپتو در درازمدت هستند و پذیرش کلی و اعتماد بلندمدت به آینده در این بخش بالاست.”

در واقع، اکثر کسانی که در نظرسنجی صاحب ارزهای دیجیتال هستند، معتقدند که قیمت بیت کوین تا سال 2030 (1409) به بالای 30000 دلار خواهد رسید. همچنین افرادی هم که صاحب رمزارزها نبودند نیز همین نظر را داشتند.

آدریان پرزلوزنی (Adrian Przelozny)، مدیرعامل ایندیپندنت رزرو (Independent Reserve) توضیح داد: «علی‌رغم این نوسانات، داده‌های IRCI 2022 به وضوح نشان می‌دهد که علاقه و سرمایه‌گذاری استرالیایی‌ها در ارزهای دیجیتال همچنان بالاست و به شتاب خود ادامه می‌دهد.»

به طور کلی، در این کشور، مالکیت کریپتو از 28.8 درصد در سال گذشته، به 25.6 درصد کاهش یافته است.
لیورا این افت را اینگونه توضیح داد: “در مورد اینکه چرا نرخ مالکیت «کریپتو» و بیت‌کوین در استرالیا در سال 2022 کاهش می‌یابد، من این را به دلیل کاهش دوره‌ای معمول و کاهش قیمت‌ها می‌دانم.”

از قضا، اکنون در بازار نزولی قرار داریم که سفته بازان جدیدتر به این رمزارز روی می‌آورند و تبدیل به هولدرهایی می‌شوند که پایه را برای چرخه بعدی ایجاد می‌کنند.
با این حال، همانطور که لیورا به آن اشاره می‌کند، مشخص نیست که گروه ها دارای کدام دارایی نیستند. این گزارش، بیت کوین را با سایر رمزارزها مانند سولانا (Solana) یا اتریوم (Ethereum) همراه می‌کند.

علیرغم اینکه جوانترین گروه سنی در این کشور عاشق کریپتو شده است، آگاهی استرالیایی‌ها نسبت به ارزهای دیجیتال به طور کلی کمی افزایش یافته و از 91.2 درصد در سال گذشته به 92 درصد رسیده است و با آشنایی 90.8 درصد از پاسخ دهندگان با بیت کوین، همچنان محبوب ترین رمزارز دیجیتال است.

عجیب است که آگاهی از بیت کوین در بین افراد بالای 65 سال به 93.5 درصد افزایش یافته است.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×