» رپورتاژ » اولین نمایشگاه ویلاسازی در کشور برگزار شد

اولین نمایشگاه ویلاسازی در کشور برگزار شد

11 آبان 1401 10

اولین نمایشگاه تخصصی و خصوصی ویلاسازی در کشور، چهارم تا هفتم آبان ماه، در شهر رویایی پدیده شاندیز و به همت شرکت آدرینا سازه رسام برگزار شد.

به گزارش گذارنیوز، محمد اسلامی، رئیس هیئت مدیره این شرکت، در نشست خبری این رویداد، هدف از برگزاری نمایشگاه را توجه ویژه به مقوله ویلاسازی به عنوان یکی از مهمترین زیرشاخه های صنعت ساختمان، بیان نمود.

وی برگزاری این عنوان نمایشگاهی را شروع مسیری متفاوت و پیاده سازی راهبردی اساسی در راستای توسعه صنعت ساختمان برشمرده و عنوان نمود که این رویداد به عنوان اولین ایستگاه از تور بزرگ نمایشگاهی در حوزه ویلاسازی کشور در مشهد برگزار شده و در برنامه‌ای هدفمند و گسترده، در آینده نزدیک، تمامی شهرهای بزرگ کشور شاهد اجرای نمایشگاه‌های تخصصی ویلاسازی خواهند بود.

تبلیغات جام جهانی قطر

برگزار کننده نمایشگاه، در خصوص علت انتخاب پدیده شاندیز برای برگزاری این رویداد بیان کرد: در خراسان رضوی یکی از مناطقی که در آن ویلاسازی بصورت گسترده انجام شده، طرقبه شاندیز بوده و بخش زیادی از ویلاهای لوکس استان خراسان و شرق کشور در این محدوده احداث میگردد. به همین دلیل این مکان را انتخاب کرده تا به سهم خود به این بازار و صنعت گردشگری کشور کمک نمائیم.

اولین نمایشگاه ویلاسازی، میزبان ۱۴ شرکت و ۶۲ برند از سراسر کشور و همچنین تعداد قابل توجهی از برندهای خارجی بوده و به گفته مدیر برگزاری این رویداد، این تعداد شرکت کننده، در شرایط فعلی و در اولین ایستگاه از رویدادهای مذکور، آمار موفقیت آمیزی محسوب می‌شود.

در ادامه، دکتر جعفر معاصری، به عنوان مشاور شرکت برگزار کننده عنوان نمود: در این نمایشگاه بهترین و معتبرترین تامین کنندگان، با رزومه‌های طلایی و پروژه‌های ملی حضور دارند و این نمایشگاه فرصتی ویژه برای ارائه تمامی متریال مورد نیاز مهندسین، سازندگان و بهره‌برداران این حوزه را فراهم نموده است. به بیان ایشان، مصالح مورد نیاز یک ویلای استاندارد، از پی تا بام در این نمایشگاه معرفی و ارائه می‌گردد.

وی افزود: کنترل تعدد رقبا، یکی از مولفه‌های اصلی مدنظر تیم برگزار کننده بوده و تلاش نمودیم تا بستری جهت ارتباط موثر و انحصاری را برای فعالان بخش‌های مختلف صنعت ساختمان فراهم نماییم. در این راستا از حضور شرکت‌ها و برندهای رقیب پرهیز نموده و با انتخاب و گزینش برترین‌های هر حوزه، هم برای شرکت کنندگان و هم برای بازدیدکنندگان، فرصتی مغتنم جهت عقد قراردادهای تجاری موفق فراهم نمودیم.

مشاور برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی ویلاسازی در کشور، کنترل کیفیت مدعوین و بازدیدکنندگان، طراحی متفاوت فضای دیداری و شنیداری محیط نمایشگاه، توجه جدی به موضوع روانشناسی فروش نمایشگاهی، ارتباط برندها بعد از نمایشگاه با یکدیگر، برگزاری نشست های علمی با حضور اساتید برجسته همراه با نگاه علمی در خصوص صنعت ویلاسازی و همچنین برنامه ریزی و اجرای کمپین گسترده و ویژه خبری، تبلیغاتی و اطلاع رسانی را از سایر ویژگی‌های متمایز این نمایشگاه برشمرد.

در ادامه این نشست خبری، دکتر مجید علوی به عنوان مشاور برند هلدینگ ملاصدرا، حامی این رویداد، ضمن ابراز رضایت از کیفیت طراحی و اجرای نمایشگاه، از آدرینا سازه رسام به عنوان شرکتی جوان، خلاق و حرفه‌ای نام برد. وی در ادمه بیان نمود که پس از بررسی رزومه شرکت و پروپوزال این نمایشگاه، با هدف کمک به توسعه زیرساختی فعالان معتبر صنعت ساختمان در امر برندینگ و معرفی خدمات تخصصی هلدینگ در این حوزه، به عنوان حامی، با شرکت آدرینا سازه رسام همکاری نموده و با عنایت به بازخوردهای بسیار مثبت این رویداد ۴ روزه، در ادامه این تور نمایشگاهی نیز با این شرکت همکاری گسترده و عمیق خواهیم داشت.

دکتر مجید علوی، به تجربه همکاری خود به عنوان مشاور برندسازی با برگزارکنندگان نمایشگاه‌های متعدد در گذشته و ارائه مشاوره برندینگ به ایشان اشاره کرده و عنوان نمود که این نمایشگاه، هم از حیث طرح و برنامه و هم از نظر اجرا و پیاده سازی، دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و در نوع خود بی‌نظیر می‌باشد.

در پایان، محمد اسلامی، تور نمایشگاهی ویلاسازی را به عنوان پنجره‌ای نو به سوی توسعه زیرساختی صنعت ساختمان معرفی کرده و از برنامه آتی این شرکت برای برگزاری رویدادی ویژه در شهر تهران و در اسفندماه سال جاری خبر داد. این نمایشگاه در تهران برگزار خواهد شد و به عنوان ایستگاه دوم این مجموعه نمایشگاهی، میزبان تعداد قابل توجهی از شرکت ها و برندهای مطرح صنعت ساختمان در بخش ویلاسازی خواهد بود‌.

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×