» ارز دیجیتال » امکان کسب درآمد برای پادکستر‌‌ها و شنوندگان با بیت کوین
پادکست

امکان کسب درآمد برای پادکستر‌‌ها و شنوندگان با بیت کوین

4 بهمن 1401 7

در 24 ژانویه (4 بهمن) فونتین (Fountain)، یک پلتفرم پادکست ارزش به ارزش، همکاری جدیدی با زیبیدی (ZEBEDEE)، یک شرکت خدمات مالی که به کسب درآمد از بازی‌ها و برنامه‌ها کمک می‌کند تا بیت کوین را به شنوندگان پادکست پرداخت کند، اعلام کرد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، کریپتو در طی سال‌ها به صنایع مختلفی دست پیدا کرده است تا کاربران را با توانایی منحصر به فرد در کسب درآمد خرد از اقدامات خود قادر سازد. بازی برای کسب درآمد، همراه با درآمد حاصل از پخش موسیقی، پیشرو این نوع ادغام رمزارز بوده است.

در 24 ژانویه (4 بهمن) فونتین (Fountain)، یک پلتفرم پادکست ارزش به ارزش، همکاری جدیدی با زیبیدی (ZEBEDEE)، یک شرکت خدمات مالی که به کسب درآمد از بازی‌ها و برنامه‌ها کمک می‌کند تا بیت کوین را به شنوندگان پادکست پرداخت کند، اعلام کرد.

پادکست

تبلیغات جام جهانی قطر

اسکار مری(Oscar Merry)، بنیانگذار و مدیرعامل فونتین، توانایی گوش دادن به پادکست و کسب درآمد برای آن را یک ترکیب قدرتمند و آینده تولید محتوا نامید.

“چند سال بعد، به اشتراک‌های پولی برای پلتفرم‌های محتوایی که به میزان استفاده ما از آن پلتفرم‌ها ارتباطی ندارند، نگاه خواهیم کرد و به میزان اولیه و ناکارآمد بودن آن می‌خندیم. “

علاوه بر این، از طریق مشارکت با زیبیدی، کاربران برای استفاده از پاداش‌ها از طریق یکپارچه‌سازی کارت‌های نقدی و اعتباری، نیازی به دانستن چیزی در مورد ارزهای دیجیتال ندارند.

مدیرعامل به کوین تلگراف گفت که از طریق استفاده از شبکه لایتنینگ بیت کوین به طور خاص، پرداخت‌های فوری، بدون مجوز و کم هزینه را می‌توان برنامه‌ریزی کرد که هم در برنامه فونتین و هم در سایر استانداردهای RSS باز کار می‌کند.

به گفته مری، چنین توسعه ای «صنعت پادکست» را به هم متصل می‌کند که در حال حاضر در بین چندین برنامه غیرهمگام و ارائه دهندگان میزبانی کار می‌کند.

او در ادامه تأکید کرد که هر دقیقه صرف مشاهده تبلیغات و مصرف یا ایجاد محتوا ارزش پلتفرم را افزایش می‌دهد.

از آنجایی که توسعه دهندگان به اولویت بندی ابزار در پروتکل‌های جدید ادامه می‌دهند، پذیرش فناوری‌های نوظهور تقریباً غیر قابل توجه می‌شود. اخیراً یک ابتکار «پارتی برای کسب درآمد» صنعت موسیقی الکترونیک را هدف قرار داده تا ارزی را ایجاد کند که بین تماشاگران جشنواره، باشگاه‌ها و طرفداران جهانی باشد.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×