» آرشیو اخبار » احتمال رشد 100 درصدی کاردانو طی 3 ماه آینده
احتمال رشد 100 درصدی کاردانو طی 3 ماه آینده

احتمال رشد 100 درصدی کاردانو طی 3 ماه آینده

2 آبان 1401 2

قیمت کاردانو نسبت به قیمت تحقق یافته آن در پایین‌ترین سطح ممکن از ژانویه 2019 تاکنون قرار دارد که به عنوان شاخصی جهت احتمال بازگشت روند ADA تعبیر می‌شود.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز و به نقل از شرکت تحلیلی سَنتیمِنت (Santiment)، داده‌های این شرکت حاکی از این است که رمزارز کاردانو در حال حاضر در قیمت واقعی خود مبادله نمی‌شود و احتمالاً در 3 ماه آینده قیمت این رمزارز 2 برابر خواهد شد.

سنتیمنت در تاریخ 13 آوریل 2021 (24 فروردین 1400) از افزودن یک شاخص جدید به پلتفرم Sanbase خبر داد. این شاخص نسبت ارزش بازار به قیمت واقعی یا MVRV (z-Score) نام دارد و اختلاف قیمت بین ارزش کل بازار هر توکن و قیمت تحقق یافته آن را محاسبه می‌کند. فاکتور‌های مورد بررسی در این شاخص عبارتند از:

  • ارزش کل بازار (Market Value) که به آن مارکت کپ (Market Cap) هم گفته می‌شود.
  • ارزش واقعی یا تحقق‌یافته بازار (Realized Value)

سنتیمنت در اطلاعیه دیگری به توضیح در مورد اهمیت این شاخص پرداخته است:

تبلیغات جام جهانی قطر

نسبت MVRV تبدیل به یکی از محبوب‌ترین شاخص‌های تحلیل آنچین در زمینه بررسی روش‌های ارزش گذاری و راستی آزمایی توکن‌ها شده است.

اگرچه این شاخص، معیاری بدون خطا نیست، اما روشی ساده برای تعیین این موضوع که قیمت یک توکن، نسبت به ارزش واقعی آن کمتر یا بیشتر شده است را فراهم می‌کند. به کمک این اطلاعات، می‌توان احتمال تغییر روند در هر توکن را بررسی نمود.

حساب توئیتری سنتیمنت، روز گذشته اعلام نمود که قیمت کاردانو نسبت به قیمت تحقق یافته آن در پایین‌ترین سطح ممکن از ژانویه 2019 (دی ماه 1397) تاکنون قرار دارد. همچنین بر اساس «میانگین زیان معامله‌گران» نیز قیمت ADA در سطح پایینی معامله می‌شود. در ادامه پست سنتیمنت همچنین عنوان شده است:

طی مدت زمان 3 ماه پس از آخرین باری که MVRV کاردانو در این سطح قرار داشت، قیمت ADA با رشد 100 درصدی همراه شد.

 

احتمال رشد 100 درصدی کاردانو طی 3 ماه آینده
برای نخستین بار در 45 ماه گذشته، MVRV کاردانو در سطح 1.35 قرار گرفته است.

از سوی دیگر، دَن گامباردِلو (Dan Gambardello)، میزبان کانال یوتیوبی محبوب کریپتو کپیتال ونچر (Crypto Capital Venture) پیش بینی خود در مورد هدف بلند مدت کاردانو را اعلام کرد. گامباردلو با انجام یک محاسبه ساده ریاضی، پیش بینی خود از میزان احتمالی رشد کاردانو را خطاب به 235 هزار مخاطب توئیتری خود بیان کرد:

$15 ÷ 0.42 = 35x

احتمال رشد 100 درصدی کاردانو طی 3 ماه آینده

او دو روز پس از این ادعا، با انتشار یک ویدئو در مورد دیدگاه روشن خود نسبت به کاردانو صحبت کرد:

من دیدگاه روشنی نسبت به آینده کاردانو دارم. اگرچه هیچ تضمینی وجود ندارد، اما من 100 درصد آن را می‌بینم. به وضوح آن را می‌بینم. مایلم روی کاردانو ریسک کنم. زمانش فرا رسیده. من روی کاردانو تمرکز می‌کنم.

من همیشه گفته ام، از نظر من مهمترین موضوع درباره کاردانو، نگرش آن نسبت به سه مقوله غیرمتمرکز بودن، امنیت و مقیاس پذیری است. روشی که کاردانو در پیش گرفته است و اساس و بنیادی که در حال ساخته شدن است، باعث می‌شود این رمزارز قوی و استوار باشد.

وی با توجه به اینکه نظرات مخالف بسیاری دریافت نموده بود، در مورد پست توئیتری خود توضیحاتی را ارائه کرد. به عقیده او در چند سال آینده و در بازار صعودی بعدی، ارزش بازار ADA از 14.8 میلیارد دلار به بیش از 550 میلیارد دلار خواهد رسید.

پیش بینی من از قیمت کاردانو در آینده 15 دلار است. اگر این عدد را به قیمت فعلی کاردانو (در زمان انتشار ویدئو) یعنی 0.42 دلار تقسیم کنیم، می‌بینیم که باید انتظار رشد 35 برابری این رمزارز را داشته باشیم. هر چقدر به تحلیل بنیادین یک رمزارز بپردازم، اما در نهایت به عنوان یک سرمایه‌گذار فعالیت می‌کنم. هدف من برنامه‌ریزی برای آینده خودم و خانواده‌ام است. به همین سادگی.

گفتنی است در زمان انتشار این مطلب، کاردانو در سطح 35 سنت معامله می‌شود.

 

تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: حسن نصیری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: cryptoglobe.com

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×