» آرشیو اخبار » آیا BNB از سطح حمایتی 267 دلاری اش دفاع می کند؟
BNB

آیا BNB از سطح حمایتی 267 دلاری اش دفاع می کند؟

23 مهر 1401 2

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، BNB پس از سقوط به 257 دلار در روز پنجشنبه، در زمان نگارش این خبر به قیمت 273.7 دلار رسید. BNB بعد از این رشد قیمتی، یک مسیر صعودی را از خود به جای گذاشته است که می تواند مورد توجه خریداران واقع شود. اما ابتدا نگاهی کوتاه به این ارز و تحلیلش داشته باشیم.

در هفته گذشته، روند BNB نزولی بوده و در هفت روز گذشته منتهی به جمعه 2 درصد کاهش قیمت داشته است. حدود یک هفته پیش، اسمارت چِین بایننس با انتقال بیش از 100 میلیون دلار دارایی تخلیه شد. این هک یک موممنتوم خرسی بود زیرا قیمت این ارز پس از آن اتفاق در حال کاهش است.

BNB

تبلیغات جام جهانی قطر

بایننس بعد از آن اتفاق، به‌روزرسانی را برای رفع مشکل کراس چِین منتشر کرده است که می‌تواند منجر به سوء استفاده شود. اخیراً کوین جورنال (CoinJournal) گزارش داده است که برنامه نویسان، یک پَچ موقت به نام نسخه 1.1.16 منتشر کرده‌اند. این زیرساخت کراس چِین بی ان بی بیکِن چِین  (BNB Beacon Chain) و بی ان بی اسمارت چین (BNB Smart Chain) را تعمیر خواهد کرد. این پَچ همچنین ارتباط کراس چِینی که در اثر حمله متوقف شده بود را دوباره از سر میگیرد..

BNB در روز پنجشنبه پس از انتشار داده‌های تورم مجدداً تحت فشار قرار گرفت و قیمت این ارز را به زیر سطح حمایتی 267 دلار رساند. افزایش 8.2 درصدی تورم بیشتر از حد انتظار بود و احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را در نوامبر (آبان) افزایش داد. اما به نظر می‌رسد که گاوها از سقوط قیمتی این ارز جلوگیری کنند و همچنین از قیمت فعلی حمایت کنند.

تحلیل تکنیکال BNB

تحلیل تکنیکال BNB یک پین باز صعودی را در حمایت 267 دلار نشان می‌دهد. قیمت این ارز در حال افزایش است اما ما به دلیل حرکت ضعیف قیمت محتاط هستیم. اندیکاتور مکدی در منطقه خرسی قرار دارد. همچنین، میانگین‌های متحرک مقاومت بالا را ارائه می‌دهند.

BNB

نمودار روزانه BNB/USDT. منبع: TradingView

خریداران BNB در تلاش هستند تا از سطح 267 دلار دفاع کنند و اگر این اتفاق بیفتد، این حمایت به این ارز فرصتی واقعی برای صعود می‌دهد. با این حال، قبل از خرید باید منتظر مومنتوم در این سطح حمایتی و کلیدی باشیم. تست مجدد این منطقه حمایتی و به دنبال آن سیگنال‌های برگشت صعودی یا احساسات بهبود یافته سرمایه‌گذاران می‌تواند نظر خریداران را به این ارز جلب کند.

تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاٌ جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی شود.
مترجم: فائزه پروستان
منبع: CoinJournal

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×