» آرشیو اخبار » آمریکا یک چهره جدید در بسکتبال دارد/ عکس
کانر ویلیامز

آمریکا یک چهره جدید در بسکتبال دارد/ عکس

22 دی 1401 8

غول جدید بسکتبال آمریکا حسابی در شبکه‌های مجازی ترند شده است.

به گزارش “گذارنیوز” بسکتبال به عنوان ورزش اول کشور آمریکا، علاقه‌مندان بیشماری دارد و بسیاری از جوانان این کشور به ستاره شدن در این رشته فکر می‌کنند، به طوری که سن و سال و جثه‌های عجیب هم مانعی بر سر بسیاری از آنها نیست.

یکی از اینها، بازیکنی است که با توجه به شرایط بدنی و استعدادش همه چیز را تغییر خواهد داد. یک بازیکن منحصر به فرد و متفاوت، که به همان اندازه تضادهای شگفت انگیزی دارد. کانر ویلیامز، بسکتبالیست پست 5 کالج سنت جان فیشر که تصاویر او در سراسر جهان وایرال شده است.

تبلیغات جام جهانی قطر

در زمین بازی ویلیامز یک غول پیکر است. او 222 سانتی‌متر قد و 136 کیلوگرم وزن دارد. او در روچستر در حال تحصیل در زمینه امنیت سایبری است. اما مهارت های بسکتبال او چیزی است که روزبه‌روز رو به فزونی می‌رود. در سال اول، زمانی که جلوی خط سه نفره لیز خورد و بلافاصله پس از آن یک پاس فوق‌العاده به سبد داد، تصویر خوبی از خود با عنوان “داستان واقعی رستگاری در 20 ثانیه” در ایالات متحده آمریکا فراگیر کرد.

او به نام بیگ کوزی در آمریکا معروف شد. در سال 2022 او همچنین یک جهش در بسکتبال در دسته سوم لیگ دانشگاهی انجام داد. بازیکن خوبی است و در حال حاضر یک برند برای خودش محسوب می‌شود. به عنوان مثال، پورتال ‘Barstool’ که به ورزش های غیررسمی اختصاص دارد، یک خط لباس با تصویر او راه اندازی کرد و کارت های تجاری Leaf، کارت های ورزشی که به دنبال افزایش قیمت بیش از حد هستند نیز با نام و تصویر او چاپ شده است.

او حتی با برنده شدن جایزه برترین بازیکن ایالت فلوریدا، قلب بسیاری از دنبال کنندگان بسکتبال آماتور در آمریکا را هم به دست آورد.

او توجه خاصی هم به فعالیت‌های خیریه دارد و از این شهرت برای سازماندهی یک مجموعه خیریه استفاده کرد و به جوانان کمک کرد تا با امضا و چهره خود از دانشگاه روچستر وارد این ورزش شوند. او ستاره‌ای است بسیار متفاوت از ستاره‌های معمولی بسکتبال در آمریکا، اما ستاره‌ای است که در فرهنگ ورزش آمریکا به رسمیت شناخته می شود، “رئیس بزرگ!”

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×