» آرشیو اخبار » واکنش شرکت تتر به مجله وال استریت
شرکت تتر

واکنش شرکت تتر به مجله وال استریت

9 شهریور 1401 7

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز شرکت تتر اعلام کرد، مجله وال استریت با انتشار اطلاعات غلط سعی در انگشت‌نما ساختن و آسیب رساندن به محبوبیت این شرکت دارد.

هولدینگ تتر (Tether Holdings Limited) ادعا می‌کند که مجله وال استریت در یک مقاله درباره میزان سودآوری، پرداخت و استانداردهای حسابداری این استیبل کوین «اطلاعات دروغین» منتشر کرده است.

این مجله در مقاله روز دوشنبه خود مدعی شده که شرکت تتر در صورت از دست دادن ۰.۳ درصد دارایی خود، «از نظر فنی ورشکسته» خواهد شد. این نتیجه‌گیری براساس گزارش دارایی‌ها و بدهی‌های روز پنجشنبه تتر اعلام شده است. یک هفته قبل، تتر آخرین گزارش مالی خود را منتشر کرد که در آن میزان دارایی شرکت ۶۷.۷ میلیارد دلار و بدهی آن ۶۷.۵ میلیارد دلار اعلام شده بود.

تبلیغات جام جهانی قطر

گواهی مالی ماه اوت شرکت تتر، توسط شرکت بی‌دی‌او ایتالیا (BDO Italia)، بازوی ایتالیایی شرکت حسابداری بین‌المللی بی‌دی‌او گلابال (BDO Global) ارائه شد. به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، تتر از شرکت BDO Italia برای افزایش مشروعیت و شفافیت گواهی مالی خود دعوت به همکاری کرد. در این مدت، این شرکت صادر کننده استیبل کوین، تعداد گزارش‌هایی که قبلا به صورت سه ماهه ارائه می‌شد را به گزارش‌های ماهانه تغییر داد.

پاسخ شرکت تتر به ادعای مجله وال استریت

واکنش شرکت تتر به اطلاعات دروغین مجله وال استریت

شرکت تتر، روز سه‌شنبه در یک پست وبلاگ اعلام کرد

این مقاله به دنبال بی‌اعتبار کردن اقداماتی است که تتر برای ارتباط شفاف و صادقانه با مردم انجام داده است. BDO یکی از ۵ شرکت حسابرسی برتر و سازمانی بسیار معتبر و مستقل است و به گفته مجله وال استریت جزء بخش حسابداری شرکت تتر نیست.

در این پست، تتر، ادعای مجله وال استریت در مورد ناامن خواندن استراتژی «در معرض نمایش گذاشتن صورت‌حساب‌های کوتاه مدت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا (U.S Treasury)» را رد کرد. تتر همچنین به فرضیات مبنی بر عدم سودآوری این شرکت چنین پاسخ داد:

طبق گزارش کانسولیدیتِد رزرو (Consolidated Reserves)، تتر با وجود سودآوری چند ساله خود، هرگز تساوی حقوق را کنار نگذاشته است. این گزارش، توسط سهامداران مهم و NYAG پذیرفته و تایید شده است. شاید مجله وال استریت تتر را با برخی از رقبای خود اشتباه گرفته است.

این هولدینگ، به عنوان قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین صادرکننده استیبل‌کوین، با انتقاد غریبه نیست. مدعیان دروغین مدت‌ها است که درباره پشتیبانی نشدن استیبل‌کوین تتر توسط رزرو سخن می‌گویند. برخی هم استفاده این شرکت از تبلیغات تجاری را مورد انتقاد قرار داده‌اند. در ۲۷ ماه ژوئن، مجله وال استریت گزارش کرد که فروشندگان معاملات فروش (Short) پس از فروپاشی ترا (Terra) یا همان لونا (که اکنون با نام ترا کلاسیک (LUNC) شناخته می‌شود)، «شرط‌بندی خود علیه تتر» را افزایش داده‌اند.

 

مترجم: فاطمه غفاری

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×