» آرشیو اخبار » رمزارز در سبد سرمایه گذاری 13 درصد از آمریکایی ها
13% از آمریکایی‌ها روی رمزارز سرمایه گذاری می‌ کنند

رمزارز در سبد سرمایه گذاری 13 درصد از آمریکایی ها

4 شهریور 1401 2

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، براساس گزارش اخیری از یک سایت خصوصی به نام  Finder.com که بازار مالی را مقایسه می‌کند، مشخص شده که مالکیت رمزارز در ایالات متحده آمریکا افزایش یافته است.

به طوری که در ژانویه 2022، میزان 10 درصد از افراد بالغ آمریکایی اقدام به خرید رمزارز می‌کردند که این رقم اکنون به 13 درصد افزایش یافته است. یکی از سخنگویان وبسایت  Finder.com به سایت Cryptonews.com گزارش داد که از ماه آوریل سال 2022 یک نظرسنجی انجام گرفته و «داده‌های ماه جولای میانگین متحرکی از گزارش ماه‌های آوریل، مه، ژوئن و آگوست است که میانگین متحرک ماه‌های مه، ژوئن و جولای محسوب می‌شوند.»

به طور کلی، این سایت از سراسر جهان بیش از 217 هزار و 497 پاسخ دریافت کرده که از این میان 10 هزار و 6 نفرشان آمریکایی بودند.

تبلیغات جام جهانی قطر

مردان آمریکایی بیشتر به خرید رمزارز تمایل دارند

13 درصد از آمریکایی‌‌ها روی رمزارز سرمایه گذاری می‌ کنند

این نظرسنجی نشان داد که مردان آمریکایی به خرید رمزارز تمایل بیشتری نشان می‌دهند، به طوری که در ماه جولای آن‌ها 74 درصد جمعیت مالکین آن را تشکیل می‌دادند و این رقم دربارهٔ زنان 26 درصد بود.

براساس داده‌های به دست آمده از Finder، بیت کوین با سهام 36 درصدی محبوب‌ترین کوینِ مالکین در ایالات متحده بود، و اتریوم و دوج کوین هر کدام 25 درصد از سهم مالکین را تشکیل می‌دادند.

جیمز ادواردز (James Edwards)، متخصص رمزارز در وبسایت فایندر با این مضمون جمله‌ای عنوان کرده بود  که به خاطر کاهش تمایل به خرید رمزارز در شش ماه گذشته تعجب کرده بود. او رکود بازار جهانی ارز رمزنگاری شده را دلیل این کاهش می‌دانست.

ادواردز در این باره گفت: «در آغاز ماه مه و ژوئن شاهد کاهش شدید قیمت بیت کوین بودیم که به کاهش خرید رمزارز در بازارهای دیگر منجر شد.»

«با این وجود زمانی که قیمت‌ها رو به کاهش می‌رفت، با نگاهی به گوگل ترندز می‌شد فهمید که هفته به هفته جستجوی عبارت «خرید بیت کوین» در گوگل بالا است و انگار هنوز مصرف‌کنندگان دوست دارند این ارز را خریداری کنند.»

او هشدار می‌دهد که رمزارز صنعت به شدت خطرناکی است که هرگز نباید پولی که از پس پرداخت ضررش برنمی‌آیید را در آن سرمایه گذاری کنید. به علاوه، باید هزینه معاملات را هم در نظر بگیرید، چون مسلماً نمی‌خواهید سود به دست آمده را برای هزینهٔ خرید و فروش به هدر دهید.

میزان خرید رمزارز در کشورهای با نرخ تورم بالا بیشتر است

13% از آمریکایی‌ها روی رمزارز سرمایه گذاری می‌کنند

گزارش منتشر شده از سایت DappRadar در ماه آوریل نشان داد که با وجود افزایش سرسام آور نرخ و کاهش قیمت سهام، دنیای واقعی هنوز به خرید رمزارز ادامه می‌دهد و کشورهای در حال توسعه در سراسر جهان بالاترین خریدار آن هستند. در عین حال، مطالعات انجام شده، مانند مطالعه‌ای که صرافی Gemini در آغاز سال انجام داد، نشان می‌دهند که کشورهایی با نرخ تورم بالاتر بیشتر به خرید این دارایی روی می‌آورند.

مترجم: خاطره باقری

منبع: cryptonews

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×