» رپورتاژ » بهترین قرنیز از چه جنسی و در چه سایزهایی است؟
قرنیز

بهترین قرنیز از چه جنسی و در چه سایزهایی است؟

19 بهمن 1401 5

قرنیز یکی از مهم‌ترین ابزارآلات و قطعاتی است که از آن در دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود، این محصول قطعه‌ای است که در پایین‌ترین قسمت دیوار و در محل تقاطع دیوار با کف ساختمان به صورت نواری و با ارتفاع کوتاه نصب می‌شود؛ قرنیز می‌‌تواند محل تلاقی کف با دیوار را بپوشاند.

قرنیز با توجه به جنسی که دارد با چسب، پیچ و رول پلاک و ملات ماسه و سیمان نصب می شود.

بهترین قرنیز از چه جنسی است؟

ممکن است برای شما هم این سؤال پیش آمده باشد که بهترین جنس قرنیز چیست؟ در این مطلب به معرفی بهترین جنس قرنیز و معرفی سایزهای قرنیز می‌پردازیم.

بهترین جنس قرنیز را می‌توانیم پی وی سی (pvc) معرفی کنیم، ظاهر قرنیز پی وی سی شبیه به قرنیز چوبی و ام دی اف است، این نوع قرنیز از ترکیب چند لایه پلاستیک تشکیل شده است و دارای تنوع بسیاری می‌باشد، قرنیز پی وی سی نسبت به سایر قرنیزها از جمله قرنیز چوبی طول عمر بیشتری نیز دارد، جهت خرید قرنیز پی وی سی، ما آراپلاست پروفیل را معرفی می‌کنیم.

تبلیغات جام جهانی قطر

قرنیز

قرنیز پی وی سی

قرنیز پی وی سی از جدیدترین و کاربردی‌ترین ابزاری است که تأثیرات بسیاری در طراحی داخلی و فضای منازل می‌گذارد، این نوع از قرنیزها نیز دارای ارتفاعات کمی بوده و در محل تقاطع دیوار و کف اجرا می‌شوند.

امکان نصب قرنیز پی وی سی در تمامی اماکن از جمله منازل، شرکت‌ها، مدارس، مراکز خدماتی، مراکز درمانی و… وجود دارد، این نوع از قرنیز نسبت به سایر قرنیزها دارای مقاومت بالاتری در مقابل رطوبت می‌باشد.

انواع قرنیز پی وی سی

طراحی و تولید قرنیز پی وی سی به دو شکل توپر و دو تکه امکان‌پذیر است، از هر یک از انواع قرنیزها با توجه به شرایط محیط استفاده می‌شود.

قرنیز پی وی سی را از کدام مرکز خریداری کنیم؟

شرکت آراپلاست یکی از بهترین مراکز و مجموعه‌ها برای خرید قرنیز پی وی سی به صورت آنلاین و حضوری در تهران است، می‌توانید بهترین قرنیز پی وی سی را با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت از این مجموعه خریداری کنید.

چرا قرنیز پی وی سی را از شرکت آراپلاست خریداری کنیم؟

  • شرکت آراپلاست پروفیل کارخانه تولید محصولات پی وی سی در تهران است که دارای بیش از 15 سال سابقه نیز می‌باشد.
  • کلیه محصولات به ویژه قرنیز پی وی سی در این مجموعه با استفاده از نیروی انسانی مجرب و ماشین آلات تخصصی تولید و عرضه می‌شود.
  • احترام به سلایق مشتریان از مهم‌ترین ویژگی‌های کارشناسان فعال در مؤسسه آراپلاست شناسایی می‌شود.
  • کلیه محصولات از جمله قرنیز پی وی سی که در این مجموعه به فروش می‌رسند، با استفاده از بهترین متریال ساخته می شوند.

ابعاد و سایز قرنیز پی وی سی

ارتفاع قرنیزهایی که توسط مؤسسه آراپلاست تولید شده و به فروش می‌رسند، ۷، ۹، ۱۰، ۱۱ و 15 سانتی‌متری بوده و طول هر شاخه قرنیز به صورت نرمال (300 سانتی‌متر) 3 متر می‌باشد.

ضمن اینکه قرنیزها با توجه به ارتفاعی که دارند دارای ضخامت متفاوتی هستند، این ضخامت بین 5 تا 12 میلی‌متر متغیر می‌باشد، به عنوان مثال ضخامت قرنیزی که 7 سانتی ارتفاع دارد، حدود 5 تا 7 میلی‌متر بوده و ضخامت قرنیزی با ارتفاع بیشتر از 9 سانتی‌متر بین 8 تا 12 میلی‌متر می‌باشد.

قرنیز

مزایای قرنیز پی وی سی (pvc) چیست؟

همان گونه که در این مقاله عنوان کردیم قرنیز پی وی سی دارای طرفداران بسیاری می‌باشد و این نوع از قرنیز رایج‌ترین قرنیزها بوده که دارای مزایای بسیاری می‌باشد، در این بخش به توضیح و بررسی مزایای استفاده از قرنیز خواهیم پرداخت.

قرنیز پی وی سی دوام و مقاومت بسیار زیادی دارد

قرنیز پی وی سی یکی از محصولات و ابزارآلاتی است که با توجه به جنس پلاستیکی خود دارای استحکام بالایی می‌باشد، این قرنیز در صورتی که با کیفیت بالا ساخته شود نمی‌شکند و خشک نمی‌شود، ضمن اینکه این محصول در منازل به عنوان ضربه‌گیر عمل می‌کند، دوام و استحکام این محصول هزینه‌های تعمیرات آن را کاهش می‌دهد.

قرنیز پی وی سی محصولی کاملاً ضد آب است

از مهم‌ترین نکات در رابطه با قرنیز پی وی سی که لازم است توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید، ضد آب بودن این قرنیز است، این محصول به علت جنسی که دارد با محیط‌های مرطوب سازگاری بسیاری داشته و امکان استفاده از این ابزار در مکان‌های مرطوب همچون حمام، استخر، سرویس بهداشتی و… وجود دارد.

قرنیز پی وی سی به پوشش محافظ هیچ‌گونه نیازی ندارد

در ساخت و تولید قرنیز پی وی سی از هیچ‌گونه پوشش محافظتی در قالب رنگ یا پرداخت کاری استفاده نمی‌شود، این محصول به صورت نرمال و طبیعی خاصیت ضد آب و ضد زنگ دارد، قرنیزهایی همچون قرنیز چوبی و ام دی اف دارای پوشش‌های متفاوت هستند، اما قرنیز پی وی سی هیچ‌گونه پوشش محافظی ندارد.

قرنیز پی وی سی در طرح و رنگ‌های متفاوتی وجود دارد

با توجه به محیط دکوراسیون و منزل‌تان می‌توانید رنگ و طرح قرنیز را انتخاب کنید.

نصب قرنیز پی وی سی کار بسیار ساده‌ای است

نصب قرنیز پی وی سی کار بسیار ساده و آسانی است که نصب و اجرای آن توسط خودتان نیز امکان پذیر است، این ابزار با استفاده از چسب یک دو سه و یا چسب قرنیز نصب می‌شود، همچنین توصیه می‌شود که برای نصب قرنیز پی وی سی از نصاب ماهر کمک بگیرید.

قرنیز پی وی سی دارای ساختار ایمن می‌باشد

این ابزار با استفاده از مواد دارای ایمنی بسیار بالا تولید می‌شود و هیچ‌گاه از هیچ‌گونه مواد سمی در ساخت آن استفاده نمی‌شود و کاملاً با کیفیت می باشد.

تعمیر و نگهداری قرنیز پی وی سی آسان است

برای نگهداری و مراقبت از قرنیز پی وی سی به هیچ عنوان قوانین و قواعد خاصی نیاز نیست، این قرنیز به صورت کامل رطوبت محیط را به خود جذب کرده و امکان شستشوی آن نیز وجود دارد.

هزینه خرید قرنیز پی وی سی

هزینه خرید قرنیز پی وی سی به ارتفاع، ضخامت و مقدار طول آن بستگی دارد، با این حال نگران هزینه خرید قرنیز نباشید، چرا که کلیه هزینه ها در این فروشگاه کاملاً مناسب و مقرون به صرفه محاسبه می‌شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×