» آرشیو اخبار » برگزاری اولین رویداد بین المللی رویکردهای دانش بنیان در صنعت قهوه ایران در تهران
برگزاری اولین رویداد بین المللی رویکردهای دانش بنیان در صنعت قهوه ایران در تهران

برگزاری اولین رویداد بین المللی رویکردهای دانش بنیان در صنعت قهوه ایران در تهران

1 مرداد 1401 8

به گزارش گذارنیوز، همکاری‌های علمی و تخصصی مشترک بین ایران و ایتالیا در تقویت رویکرد دانش محور برای توسعه محصولات و ماشین آلات صنعت قهوه و ماشین آلات مرتبط وارد فاز تازه ای شد.

«محمد نظیفی فرد»، دبیر علمی همایش و عضو هیات مدیره شرکت پرگاس تیراژه در این رویداد گفت: بخش خصوصی ایران درصدد تقویت ارتباطات اقتصادی کشورهای ایران و ایتالیا در حوزه راهبردی صنایع غذایی با رویکرد دانش محور و بهره گیری از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل کشور در تولید محصولات و ماشین آلات صنعت قهوه، مرتبط با سرمایه گذاری هدفمند بخش خصوصی است.
همکاری‌های دانش بنیان ایران و ایتالیا در صنعت قهوه

وی در خصوص برگزاری این نشست مشترک افزود: با مذاکرات صورت گرفته با برند قهوه فراتلی میلانو، ایران در آینده نزدیک به مرکز تولید و عرضه محصولات و ماشین آلات و همچنین هاب آموزشی تخصصی قهوه در خاورمیانه تبدیل می‌شود. بر این اساس، نماینده ایرانی این برند، علاوه بر طراحی مدل به روز و کارآمد بر مبنای شرایط جدید اقتصادی جهان برای عرضه محصولات، تجهیزات و خدمات فنی به کشورهای منطقه، فرآیند بومی سازی، جذب و پیاده سازی ساخت انواع تجهیزات و ماشین آلات را در کشور با هدف تحقق اشتغال آفرینی و تولید داخلی و بهره گیری از نیروی متخصص جوان به جد دنبال می‌نماید.

تبلیغات جام جهانی قطر

گفتنی است، نماینده ایرانی «قهوه فراتلی میلانو» در این راستا از انجام مذاکرات علمی و تخصصی با سایر دست اندرکاران جهت طراحی مدل‌های مختلف کسب و کار اعم از توسعه برند از طریق فرانچایز، عرضه کیفی ترین محصولات برای تامین همه سلیقه‌ها، ساخت و تولید بومی و فروش تجهیزات و لوازم مصرفی قهوه در ابعاد خانگی، فروشگاهی و سازمانی با هدف اشتغال‌زایی داخلی و جلوگیری از خروج ارز از کشور و نیز صادرات مجدد به کشورهای منطقه استقبال می‌کند.

همکاری‌های دانش بنیان ایران و ایتالیا در صنعت قهوه

با برگزاری رویدادهایی از این دست و حضور برندهای سابقه دار همچون «میلانو فراتلی» در بستر برد- برد، فضای مرتبط با این صنعت از پویایی و رقابت افزون‌تری برخوردار می‌گردد و انتظار می‌رود در نهایت طیف وسیعی از جامعه کشور که در سال‌های اخیر از سایر نوشیدنی‌ها به مصرف قهوه کوچ نموده‌اند، از محصولی تراز و در حد بالای کیفیت بهره مند گردند.
در این رویداد که در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد، همچنین الساندرو میلانو و فابیو کولاسانتی از ایتالیا و عمران بائوج، شهرزاد اسفرجانی، رامین سمیع زاده، شاهرخ کشاورز و آرش آزمون از زوایای گوناگون به طرح مباحث فناورانه، بازارسازی، توجه به مشتری، فضای رفابتی و عرضه خدمات کیفی به مشتریان پرداختند.

منبع: مهر

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×