» آرشیو اخبار » «کاردانو» تمام رمزارزهای برتر را شکست داد

«کاردانو» تمام رمزارزهای برتر را شکست داد

16 خرداد 1401 7

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، طبق داده‌های شرکت مساری (Messari) در 24 ساعت گذشته رمزارزها رشد کرده‌اند و با افزودن 5.47 درصدی به ارزش کل بازار، باعث از بین رفتن ضررهای اخیر شده‌اند.

Messari

طبق اطلاعات کوین مارکت کپ، رمزارز ADA حدود 15 درصد افزایش یافته که بیشترین رشد در میان رمزارزهای برتر بازار است. در 24 ساعت گذشته، BNB 4.48 درصد، سولانا (SOL) 11.41 درصد و XRP 3.64 درصد رشد کرده‌اند. در این بهبود قیمت‌ها، بیت کوین و اتریوم به ترتیب 6 و 7 درصد افزایش یافته‌اند.

تبلیغات جام جهانی قطر

CoinMarketCap

به دنبال فروش شدید اخیر، احتمالاٌ تریدرها رمزارزها را در شرایط اشباع فروش دیده‌اند و برای مثال، بیت کوین پس از 9 هفته افت کردن به بالای سطح 31 هزار دلار رسیده است.

خرید نهنگ‌ها، توسعه شبکه و انتظارات مثبت پیرامون هارد فورک وسیل (Vasil) احتمالاٌ دلایل فاندامنتال رشد اخیر کاردانو هستند.

شرکت تحلیلی سانتیمنت گزارش کرده است که اوایل هفته تراکنش‌های بزرگ نهنگ‌ها در شبکه ADA دیده شده است. این شرکت گفت که آخرین باری که این شرایط پیش آمد، ADA حدود 28 درصد رشد کرد.

 

کاردانو برای هارد فورک وسیل آماده می‌شود

طبق آخرین به‌روزرسانی هفتگی توسعه IOHK، آماده‌سازی برای هارد فورک وسیل در آخرین مراحل است و تمرکز تیم اکنون به اتفاقات مهم هفتگی است که مراحل بعدی را مشخص می‌کنند.

به گفته IOHK، برنامه این هفته راه اندازی شبکه آزمایشی توسعه دهندگان وسیل و همکاری نزدیک با گروه گسترده‌ای از توسعه دهندگان در آزمایش نهایی است تا اطمینان حاصل شود که شرکای اکوسیستم (از جمله توسعه دهندگان و ارائه دهندگان مولفه‌های شخص ثالث) زمان کافی را قبل از فورک کردن شبکه آزمایشی اصلی کاردانو دارند.

IOHK همچنین نموداری را با اطلاعات رشد شبکه ارائه کرد. نسبت به 986 پروژه قبلی، در حال حاضر 992 پروژه در کاردانو در حال ساخته شدن هستند. در مجموع 89 پروژه اخیراً در کاردانو راه اندازی شده است، همچنین تعداد پروژه‌های NFT به 5796 افزایش یافته و توکن‌های بومی کاردانو نیز از 5 میلیون فراتر رفته است.

 

مترجم: سوگند عادل فهمیده

منبع: u.today

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×