» آرشیو اخبار » بیت کوین و اتریوم آماده برای بازگشت

بیت کوین و اتریوم آماده برای بازگشت

20 تیر 1401 2

سیگنال خرید اتریوم و بیت کوین

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز،بیت کوین و اتریوم امروز را با وضعیتی منفی شروع کردند اما پارامتر های حاصل از تحلیل تکنیکال بیگانگر امکان تغییر روند این دور ارز دیجیتال است.

این ارزهای دیجیتال پرچمدار پس از گذر از میانگین متحرک 200 ساعته خود (Moving Average 200h) در نموداری با تایم فریم 4 ساعته، تقریبا 10 درصد کاهش قیمت را تجربه کرد. به این معنی که از قیمت 22490 دلار در  8 ژوئیه به پایین ترین سطح خود یعنی 20هزارو 350 دلار در اوایل صبح دوشنبه رسید.

میانگین متحرک 100 ساعته بیت کوین اما بیانگر به پایان رسیدن کاهش قیمت بیت کوین و رسیدن به محدوده اشباع از فروش است.

تبلیغات جام جهانی قطر

نمایان شدن سیگنال خرید بر اساس شاخص TD (Tom De Mark)  از پیش بیینی در خصوص تغییر روند بیت کوین و احتمال صعودی شدن آن حمایت میکند. روند صعودی به صورت یک الگو با 9 کندل صعودی تشکیل شده که نشان دهنده افزایش یک تا چهار کندل می باشد. اگر بیت کوین بتواند بالای 20هزارو 450 دلار بماند، میتواند قدرت بازگشت به محدوده قیمتی 20هزارو 900 دلار و یا حتی 21هزارو 500 دلار را بدست بیاورد.

نمودار چهار ساعته بیت کوین . (منبع: TradingView)
نمودار چهار ساعته BTC/USD. (منبع: TradingView)

اتریوم هم همانند بیت کوین بعد از یک اصلاح 11 درصدی در محدوده اشباع از فروش معامله می شود، دومین ارز بزرگ بازار کریپتو طی سه روز گذشته از 1275 دلار به یک هزار و 135 دلار رسیده با این وجود سیگنال هایی از چارت این ارز قابل استخراج است که نوید بخش بهبود وضعیت و تغییر روند این ارز است.

TD Sequential همچنین یک سیگنال خرید به شکل یک کندل  قرمز رنگ در نمودار چهار ساعته ETH را نشان میدهد. تداوم بسته شدن کندل ها بالای 1160 دلار می تواند باعث اعتبار. اگر این اتفاق بیفتد، اتریوم می تواند به میانگین متحرک 200 ساعته خود در حدود یک هزارو 200 دلار برسد.

نمودار چهار ساعته ETH/USD. (منبع: TradingView)
نمودار چهار ساعته ETH/USD. (منبع: TradingView)

اگر چه به نظر میرسد که در حال حاضر اوضاع به نفع گاو هاست اما بررسی روند تغییرات قیمت بیت کوین و اتریوم قبل از هر گونه معاملع ضروی است. شکستن سطح حمایتی 20450 دلاری بیت کوین می تواند باعث کاهش قیمت این ارز دیجیتال به 20هزار دلار یازدهم حتی 19هزارو 375 دلار شود. همچنین اتریوم اگر سطح حمایتی یک هزارو 127 دلار را از دست بدهد به کانال 1050 سقوط خواهد کرد.

افشا: علی الظاهر نویسنده مقاله در زمان نگارش، در بیت کوین و اتریوم سرمایه گذاری کرده بوده است.

منبع : cryptobriefing

مترجم: سپهریان

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×