» آرشیو اخبار » بیت کوین 50 درصد بیشتر فرو می ریزد؟

بیت کوین 50 درصد بیشتر فرو می ریزد؟

20 تیر 1401 3

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، اکثر سرمایه گذاران وال استریت معتقدند که بیت کوین میتواند از قیمت فعلی تا حدود 10هزار دلار سقوط کند و این به معنی یک اصلاح 50درصدی است. طبق نظر سنجی موسسه MLIV Puls 60 درصد از جامعه آماری 950 نفری سرمایه گذار پیش بینی میکنند که بیت کوین تا 10هزار دلار سقوط کند اما 40 درصد باقی باقی مانده نظری خلاف این دارند و معتقدند که بیت کوین از قیمت فعلی 50 درصد رشد خواهد کرد و تاحدود 300 هزار دلار خواهد رسید.

طی ماه های گذشته بازار ارزهای دیجیتال با مشکلات و نوسنات عدیده ای شامل بدهکاری های گسترده تا پروژه های ورشکسته و ارزهای درحال سقوط رو به رو بود همچنین بدبینی سرمایه گذاران کلان جهانی به بازار ارزهای دیجیتال بر فشار فروش این ارزها افزود. این مشکلات باعث شد که بازار ارزهای دیجیتال 70درصد ریزش داشته باشد و حدود 2 تریلیون دلار از ثروت سرمایه گذاران از بین برود.

در بررسی دیگر از این نظر سنجی آمده است که حدود 28 درصد از کل پاسخ دهندگان به سرمایه گذاریشان در ارزهای دیجیتال ایمان دارند اما حدود 20 درصد معتقد بودند بازار کریپتو و ارزهای دیجیتال ارزش خاصی ندارد و هر لحظه ممکن است دچار فروپاشی شود.

تبلیغات جام جهانی قطر

یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر به خبرگزاری بلومبرگ گفته:

“در حال حاضر ترسیدن بسیار آسان است، نه تنها در رمزارز، بلکه به طور کلی در جهان.” انتظارات برای ریزش بیشتر بیت کوین منعکس کننده “ترس ذاتی مردم در بازار” است.

مقررات رو به رشد کریپتو

رخدادهای اخیر که به دنبال زمستان ارزهای دیجیتال رخ داد از جمله فروپاشی اکوسیستم Terra، شبکه سلسیوس و اعلام ورشکستگی وویجر دیجیتال و مواردی از این دست لزوم نظارت دقیق بر بازار کریپتو را محسوس تر کرد به شکلی که اکثر پاسخ دهندگان به این نظرسنجی نظارت دولت ها بر بازار کریپتو را یک گام مثبت اساسی دانسته اند.

در میان سرمایه گذاران بسیاری بر این باورند که وجود ساز و کار های نظارتی موجب پذیرش بیشتر ارزهای دیجیتال در بین معامله گران خرد و کلان می شود، همچنین طبق نظر سنجی هنوز بسیاری از معامله گران به بیت کوین و اتر اعتماد دارند و معتقدند که این دو نیرو محرکه ی بازار ارزهای دیجیتال باقی خواهند ماند.

اد مویا، تحلیلگر ارد بازار در Oanda Corp، در اظهار نظری بیان داشت:

“بیت‌کوین همچنان بخش‌های بزرگی از حوزه رمزنگاری را تامین می‌کند، در حالی که اتریوم در حال از دست دادن پیشروی خود است”.

پاسخ دهندگان  به این نظر سنجی همچنین دیدگاه خود را در مورد توکن هایNFT ابراز کرده اند. اکثریت قریب به اتفاق (بیش از 90درصد درصد جامعه آماری ) بر این باورند که NFT ها فقط نمادهای وضعیت یا پروژه های هنری هستند و ارزش آفرین نیستند. تنها جمعیتی  9 درصدی از سرمایه گذاران از NFT عنوان فرصت سرمایه گذاری یاد می کنند.

منبع: coingape

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×