» آرشیو اخبار » راه‌اندازی بانک دیجیتال در سنگاپور توسط Ant Group
بانک دیجیتال

راه‌اندازی بانک دیجیتال در سنگاپور توسط Ant Group

16 خرداد 1401 3

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، Ant Group امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که بانکی با نام Anext، شرکت‌های کوچک و متوسط (SMEها) را هدف قرار خواهد داد. همچنین بانک مذکور با پلتفرم تجاری Proxtera همکاری کرده تا راه‌حل‌های مالی برای شکت‌های مذکور که به‌دنبال مشارکت در تجارت خارج از کشور هستند را ارائه دهد.

تو سوو می(Toh Su Mei)، مدیرعامل بانک Anext، در بیانیه‌ای گفت : «در میان شتاب سریع اقتصاد دیجیتال، درصورت عدم اتخاذ مدل ترکیبی، مدل‌های کسب‌وکار در حال تغییر و چرخش به سمت دیجیتالی شدن هستند. خدمات مالی باید تکامل‌یافته باشند و درجایی صورت پذیرند که شرکت‌های کوچک و متوسط، تجارت خود را به‌صورت دیجیتالی انجام دهند.»

این بانک که در حال حاضر در مرحله راه‌اندازی نرم‌افزاری است، یک حساب تجاری جفت ارزی با ویژگی‌هایی مانند ورود از راه دور و بهره روزانه را ارائه می‌دهد که از فصل سوم سال جاری و به‌طور گسترده در دسترس خواهد بود.

تبلیغات جام جهانی قطر

این خبر به‌دنبال اقدام مشابهی در هنگ‌کنگ منتشر شد، جایی که در سال 2020، Ant Group پس از تهیه مجوز بانکداری مجازی از مقامات رگلاتوری، بانک فین‌تک متمرکز بر مصرف‌کننده Ant را راه‌اندازی کرد.

Ant Group توسط میلیاردر، جک ما (Jack Ma) کنترل می‌شود و حدود یک‌سوم آن متعلق به غول تجارت الکترونیک علی‌بابا است. این شرکت در سال 2020 و قبل از اینکه قانون‌گذاران چینی، این برنامه‌ها را از مسیر خود خارج کنند، برنامه‌ریزی کرده بود تا حدود 35 میلیارد دلار را در بزرگترین عرضه اولیه عمومی تاریخ جمع‌آوری کند.

 

مترجم: سید هادی سید سجادی

منبع: theblockcrypto

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×