» آرشیو اخبار » پیش بینی قیمت دلار سه شنبه ۷ تیر
دلار

پیش بینی قیمت دلار سه شنبه ۷ تیر

7 تیر 1401 7

به گزارش گذارنیوز، در روزهای اخیر با باز شدن قفل مذاکرات برجام، قیمت دلار با سر به زمین خورده است. نرخ دلار دیروز تقریبا هزار و ۲۰۰ تومان از نرخ روز یکشنبه ارزان تر معامله شد.

قفل مذاکرات برجام باز شد؟

بیش از سه ماه از توقف مذاکرات هسته ای در وین می گذرد و حال قرار است ادامه مذاکرات در دوحه برگزار شود. خبرگزاری دولت (ایرنا) نوشت: یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه در مورد زمان و مکان مذاکرات گفت: مذاکرات به منظور لغو تحریم‌ها امروز در دوحه با حضور تیم مذاکره کننده کشورمان برگزار می‌شود.

تبلیغات جام جهانی قطر

گفته می شود «رابرت مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران به قطر رسیده است. رویترز به نقل از یک مقام ایرانی مدعی شد که «علی باقری» مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران هم «برای گفت‌وگو ۲۸ و ۲۹ ژوئن (هفتم و هشتم تیر) در دوحه خواهد بود»

آماده باش در بازار ارز

در شرایط کنونی معامله‌گران در انتظار اخبار جدید هستند و بازار ارز به حالت آماده‌باش در آماده است. عده‌ای از معامله‌گران معتقدند مذاکرات جدید طولانی نخواهد بود و به زودی با انتشار نتایج آن، تکلیف بازار ارز مشخص خواهد شد. بنابراین معامله‌گران دلار ترجیح می‌دهند فعلا صبر کنند و با احتیاط در بازار قدم بردارند.

منبع: تجارت نیوز

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×