» آرشیو اخبار » بمب خبری خبرنگار آرژانتینی در خصوص آینده مسی
مسی در شبکه تلموندو دیپورتس

بمب خبری خبرنگار آرژانتینی در خصوص آینده مسی

12 مهر 1401 8

به گزارش گذارنیوز، ورونیکا بروناتی، خبرنگار شبکه تلویزیونی تِلِموندو دپورتس در خصوص آینده مسی افشاگری کرد و مدعی شد که این بازیکن تابستان آینده به بارسلونا بازخواهد گشت.

در این هفته‌ها صحبت از بازگشت مسی به موضوع بزرگ نشریات اسپانیایی بدل شده است. بسیاری گمانه‌زنی کردند که بارسلونا خواهان بازگشت مسی است.

بروناتی ولی در خبری موثق اعلام کرد که مسی تصمیم خود را گرفته و قصد دارد پس از پایان قرارداد 2 ساله خود به بارسلونا بازگردد.

تبلیغات جام جهانی قطر

فوتبال مسی در بارسلونا

مــــسی در تـابستان 2021 در اتفاقی غیرمنتظره از بارسلونا به پاریس رسید و حالا تصمیم گرفته در تابستان آینده و پایان فصل 2022-2023 دوباره به بارسلونا بازگردد و در آنجا سال‌های پایانی فوتبال خود را سپری کند.

ما بهتــــرین تیم لیگ قهرمانان بودیمکا رواخال پاسخ ادعای ژاوی و مسی را داددنی کارواخال بر خلاف لیونل مسی و ژاوی معتقد است که رئال بهترین تیم فصل قبل لیگ قهرمانان بود و کاملا مستحق قهرمانی بود.

لیونل آندرس مسی (به اسپانیایی: Lionel Andrés Messi؛ زادهٔ ۲۴ ژوئن ۱۹۸۷) بازیکن فوتبال آرژانتینی است که برای باشگاه پاری سن ژرمن و تیم ملی آرژانتین در پست مهاجم و وینگر بازی می‌کند. وی تنها بازیکن تاریخ فوتبال است که ۶ بار فاتح عنوان بهترین بازیکن سال فیفا، ۷ بار برندهٔ توپ طلا و ۶ بار برنده کفش طلای اروپا شده‌است. او در طول دوران حرفه‌ای‌اش، بیش از ۷۶۰ گل و ۳۳۰ پاس گل را به ثمر رسانده‌است و به عقیده بسیاری از صاحب نظران برجسته او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان است.

داددنی کارواخال

کارواخال پاسخ ادعای ژاوی و لئو مسی را داد

رئـــال مادرید که هر دو بازی قبلی خود در دور گروهی لیگ قهرمانان را پیروز شده، فردا در برنابئو میزبان شاختار دونتسک است. رئال، سلتیک و لایپزیش را از پیش رو برداشته و در صورت پیروزی برابر شاختار، گام بلندی به سمت یک هشتم نهایی بر خواهد داشت.

دنی کارواخال، مدافع رئال مادرید، در نشست خبری این بازی گفت: «در رئال شاهد یک تغییر نسل هستیم و بازیکنان جوان آینده دار در کنار بازیکنان باتجربه به خوبی خودشان را مطرح کرده اند. مهم این است که بهترین ارتباط بین بازیکنان وجود دارد و همه فقط یک هدف داریم و آن هم موفقیت رئال است. پس از تساوی اخیر برابر اوساسونا حالا به بازی با شاختار و پیروزی در آن فکر می کنیم. سه امتیاز این بازی می تواند در صعود به یک هشتم نهایی بسیار مهم باشد. بازی با اوساسونا را کاملا فراموش کرده ایم.»

کارواخال در مورد شانس رئال برای قهرمانی در چمپیونزلیگ گفت:«ما را در میان شانس های اول قهرمانی قرار نداده اند ولی توجهی به این مسائل نداریم. هیچ تیمی مثل رئال راه قهرمانی در چمپیونزلیگ را نمی داند و اطمینان دارم که رقبا به ما مثل یک مدعی اصلی قهرمانی نگاه می کنند.»

ادعای خوش‌شانسی رئال در لیگ قهرمانان: «فوتبال یعنی نتیجه‌گیری و تیمی برنده می شود که گل های بیشتری بزند و گل های کمتری دریافت کند و فصل قبل از این حیث ما بهترین بودیم. صحبت در مورد منصفانه بودن قهرمانی دشوار است. ما فصل قبل در لالیگا و چمپیونزلیگ قهرمان شدیم. در بازی های کلیدی لیگ قهرمانان بهترین عملکرد را داشتیم و این به‌خاطر شانس نبود. منصفانه یا غیرمنصفانه، ما قـــــهرمان شدیم.»

داددنی کارواخال رئال مادرید

ادعــــای ژاوی و لیونل مسی در مورد اینکه همیشه بهترین تیم، قهرمان چمپیونزلیگ نمی شود: «هر کسی نظر خودش را دارد. من به عنوان کسی که در هشت سال اخیر پنج بار قهرمان چمپیونزلیگ شده، نظر متفاوتی دارم. وقتی در هشت سال پنج بار قهرمان می شوید، دیگر شانس دخالتی ندارد. ما فصل قبل هم کاملا مستحق قهرمانی بودیم.»

کـــارواخال در مورد وضعیت کریم بنزما گفت:«فوتبال همین است و خیلی زود شما را از اوج به زیر می کشند. کافی است چند بازی خوب نباشید ولی هر سه روز یک بازی داریم و کریم خیلی زود فرصت جبران خواهد داشت. فکر نمی کنم آن پنالتی روی روحیه کریم اثر منفی گذاشته باشد. او بعد از بازی عصبانی بود ولی در پست خودش بهترین است و امیدوارم فردا دو یا سه گل بزند.»

منبع: تلموندو دیپورتس TV

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×