» آرشیو اخبار » قطع صداهای مزاحم از واتس اپ
واتساپ

قطع صداهای مزاحم از واتس اپ

31 خرداد 1401 7

به گزارش گذارنیوز، این پیام‌رسان به تازگی قابلیتی را عرضه کرده است که به کاربر امکان می دهد صدای یک فرد خاص در تماس گروهی را قطع کند و همچنین به مخاطب مورد نظر خود در تماس گروهی پیام ارسال کنند. قابلیت اول ممکن است در وضعیتی که فردی نمی‌داند سایرین می‌توانند صدای محیط دفتر یا خانه‌اش را بشنوند، مفید خواهد بود.

اگرچه بعضی از اپلیکیشن‌های کنفرانس ویدیویی مانند زوم و مایکروسافت تیمز، اجازه می‌دهند میزبان‌ها صدای همه شرکت کنندگان یا فرد خاصی را قطع کنند، اما معمولا تک تک کاربران نمی‌توانند صدای هر فردی که می‌خواهند را در تماس گروهی قطع کنند.

واتس‌اپ قابلیتهای متعددی را برای مدیریت بهتر تماس‌های گروهی اضافه کرده است و اخیرا ظرفیت کاربرانی که می‌توانند در یک گروه چت حضور پیدا کنند، را دو برابر کرده و از ۲۵۶ نفر به ۵۱۲ نفر افزایش داده است.

تبلیغات جام جهانی قطر

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، همچنین واتس‌اپ اخیرا شماری قابلیتهای جدید اضافه کرده که حول حریم خصوصی و راحتی کاربر هستند. در به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ، کنترل‌های حریم خصوصی بیشتری برای تنظیمات عکس پروفایل، استاتوس و آخرین بازدید (Last Seen)، برای کاربران اضافه شده است. بعلاوه، این پیام رسان سرانجام قابلیتی را عرضه کرد که به کاربران امکان می‌دهد فایل‌ها و دیتاهای دیگر را از دستگاه اندروید به آیفون منتقل کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×