» آرشیو اخبار » رشد رمزارزها با ورود 70 میلیارد دلار به بازار

رشد رمزارزها با ورود 70 میلیارد دلار به بازار

31 خرداد 1401 6

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، در هفت روز گذشته کل بازار رمزارزها در یک روند نزولی قرار داشت که به دنبال آن رمزارز برتر بازار، بیت‌کوین، به پایین‌ترین سطح خود از دسامبر 2020 یعنی زیر 20 هزار دلار سقوط کرد.

اما به نظر می‌رسد این هفته بازار در حال بهبود است و طبق داده‌های کوین مارکت کپ، در 24 ساعت گذشته 67 میلیارد دلار به ارزش کل بازار اضافه شده و آن را از سطح 844 میلیارد دلار به 911 میلیارد دلار رسانده است.

تبلیغات جام جهانی قطر

بیشتر دارایی‌ها رشد کرده‌اند

در همین حال، بیشتر رمزارزها در حال بهبود هستند و بیت کوین به بالای سطح 20 هزار دلار برگشته و در حال حرکت به سمت 21 هزار دلار است. در 18 ژوئن (28 خرداد) بیت کوین به زیر سطح 18 هزار دلار سقوط کرده بود.

گفتنی است که در زمان نوشتن این متن، بیت کوین در طول روز 5/05 درصد رشد کرده، اما همچنان قیمت فعلی آن نسبت به هفت روز گذشته 13.15 درصد پایین‌تر است.

همچنین، قیمت اتریوم نیز 9 درصد رشد کرده، اما 6.62 درصد نسبت به قیمت هفت روز گذشته خود پایین‌تر است. با وجود این که صندوق‌های رمزارز در سه ماه گذشته اقدام به فروش 85 درصد از دارایی‌های اتریوم خود کرده‌اند، این رمزارز در حال حاضر در محدوده سبز قرار دارد.

ترا کلاسیک

با وجود این که لونا 2.0، بلاکچین اصلی پلتفرم، ساعاتی پس از راه اندازی با افت شدید قیمت مواجه شد، ترا کلاسیک (LUNC) به یکی از ترندترین رمزارزها تبدیل شده است.

ترا کلاسیک توجه زیادی را در میان معامله‌گران رمزارزها به خود جلب کرده است. این رمزارز طبق اطلاعات کوین مارک کپ، در حال حاضر با قیمت 0.00005955 دلار معامله می‌شود که بدان معناست که در 24 ساعت گذشته 6/72 درصد افزایش یافته، البته همچنان 0/81 درصد پایین‌تر از هفت روز گذشته است.

 

مترجم: سوگند عادل فهمیده

منبع: فینبولد

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×