» آرشیو اخبار » «کاردانو» برای یک صعود بزرگ آماده می‌شود

«کاردانو» برای یک صعود بزرگ آماده می‌شود

9 خرداد 1401 6

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، هم‌زمان با اندیکاتورهایی مانند RSI که یک واگرایی در نمودار روزانه تشکیل داده‌اند، ADA علائمی از رسیدن به کف قیمت را نشان می‌دهد. پس از شکستن مقاومت 0.5 دلار، هدف بعدی ADA سطح 0.6 دلار خواهد بود که به عنوان یک نقطه محوری در وارونگی روند عمل کرده بود.

Cardano chart

نمودار کاردانو. منبع: TradingView

تبلیغات جام جهانی قطر

این سطح مقاومت (0.6 دلار) با روند نزولی که به سمت 0.61 دلار در حرکت است نیز منطبق شده است. ADA برای شکستن این مقاومت، به حمایت بسیار زیادی از سوی خریداران نیاز دارد، چرا که حجم خرید مورد نیاز در حال حاضر وجود ندارد.

در نمودار چهار ساعته، به وضوح می‌توان کف رو به بالای قیمت را مشاهده کرد که با افت شدید نوسانات و حجم معاملاتی همراه شده است. کارشناسان پیش از این یک وارونگی روند حداقل کوتاه مدت را برای آلت‌کوین‌ها پس از حدود هشت یا نه هفته فروش متوالی، پیش‌بینی می‌کردند.

کاربران ارزدیجیتال از مشاهده عملکرد مثبت توکن ADA بیشتر از بقیه رمزارزها خوشحال است، زیرا این توکن یکی از کم سودترین رمزارزها در بازار اخیر بوده است. ADA از زمان رسیدن به اوج تاریخی خود در سپتامبر 2021 بیش از 80 ٪ از ارزش خود را از دست داده بود.

اخبار فاندامنتال کاردانو

پیش از این، وبسایت یو تودی U.TODAY)) گزارش کرده بود که اکوسیستم کاردانو یک راه حل بنیادی خریداری کرده که به انتقال حجم زیادی سرمایه به این شبکه کمک می‌کند. انتشار پل واسطه آیاگُن (Iagon bridge) توسط کاردانو، امکان انتقال استیبل‌کوین مبتنی بر اتریومِ USDC را به پلتفرم غیر متمرکز میلکومدیا (Milkomeda) و هچنین برداشت توکن ADA در این پلتفرم فراهم کرده است.

کاربران برای انجام سواپ (Swap)، باید مقداری از توکن‌های Milkada در کیف پول خود نگه دارند.

مترجم: شهریار قلی پور

منبع: u.today

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×