» آرشیو اخبار » کاهش قیمت «دلار» در صرافی ها
قیمت دلار در صرافی ها

کاهش قیمت «دلار» در صرافی ها

26 خرداد 1401 5

به گزارش گذارنیوز، هر چند دلار طی چند روز اخیر روندی افزایشی را طی می‌کرد، اما این اسکناس در ادامه معاملات امروز تغییر جهت داد و با کاهش ۵۰ تومانی در صرافی ها و کاهش ۲۰۰ تومانی در صرافی ملی روبرو بود.

کانون صرافان نیز دلار را ۲۷ هزار و ۷۵۹ تومان برای خرید و ٢٨ هزار و ۱۶۷ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته، قیمت دلار را ۲۷ هزار و ۸۸۶ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۱۸۴ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز کاهش قیمتی نزدیک به ۱۳۰ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ٢٩ هزار و ۱۲۱ تومان برای خرید و ۲۹ هزار و ۴۵۵ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۶۰ تومان برای خرید و ٢٩ هزار و ۳۶۰ تومان برای فروش بود که افزایش قیمتی در حدود یک هزار و ۶۰ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

تبلیغات جام جهانی قطر

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۷ هزار و ۴۴۲ تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ۱۶۹ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته، دلار در این صرافی ۲۷ هزار و ۲۴۷ تومان برای فروش و ۲۶ هزار و ۹۷۶ تومان برای خرید قیمت خورده بود که افزایش قیمتی نزدیک به ۲۰۰ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ۷۷۲ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۴۳۷ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته، معادل ۲۸ هزار و ۵۹۷ برای فروش و ۲۸ هزار و ۳۱۲ برای خرید افزایش قیمتی نزدیک به ۱۳۰ تومان را تجربه می‌کند.

 

منیع: اقتصاد آنلاین

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×