» آرشیو اخبار » پژمان‌فر از شیطنت و اطلاعات غلط در پرونده ویلموتس خبر داد!

پژمان‌فر از شیطنت و اطلاعات غلط در پرونده ویلموتس خبر داد!

13 مرداد 1401 6

به گزارش گذارنیوز، «نصرالله پژمان‌فر» رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، در خصوص انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در جریان پرونده ویلموتس اشتباهاتی روی داد که امروز نتایج آن را می‌بینیم. زمانی که مساله ویلموتس مطرح شد ما تشکیل پرونده دادیم و گزارش دقیقی را تنظیم کردیم تا موضوع پیگیری شود.

وی ادامه داد: در آن زمان وزیر وقت به همراه مسئولان فدراسیون در جلسه‌ای که در کمیسیون تشکیل داده بودیم‌ حضور یافته و اینگونه به ما اعلام شد که اگر ورود کنیم به معنای دخالت دولت در فوتبال محسوب شده و روند کار تغییر می‌کند. در آن نشست آقایان قول دادند که تلاش می‌کنند تا تبرئه شویم و خسارتی هم معطوف به ورزش و فوتبال ما نباشد اما امروز می‌بینیم که متاسفانه شاهد یک حیله و فریبکاری در این میان بودیم چراکه رای قطعی بوده و باید خسارت بدهیم.

وی ادامه داد: کسی که می‌خواهد مسئولیتی را بپذیرد، باید احراز صلاحیت شود. بدون‌شک فردی که پرونده مفتوح دارد، احراز صلاحیت نمی‌شود. ممکن است متهم نباشد ولی هنوز احراز صلاحیت نشده؛ البته پرونده‌ دیگری هم موجود است که شرایط دیگری دارد و این خطای بزرگی است که اجازه بدهیم چنین فردی در انتخابات شرکت کند.

تبلیغات جام جهانی قطر

پژمان‌فر یادآور شد: به همین دلیل خطای بزرگی است اگر مسیری که طی امروز طی شده را بخواهند ادامه بدهند یا به فردی که در این مسیر است، اجازه حضور در انتخابات داده شود. به همین دلیل ما ورود می‌کنیم و حتما اگر چنین موضوعی باشد در مسیر ابطال آن جلو خواهیم رفت.

کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال در روز چهارشنبه ۵ مردادماه امیررضا واعظ آشتیانی(معاون اسبق سازمان تربیت بدنی و مدیرعامل سال‌های نه چندان دور استقلال)، علیرضا اسدی (دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال) و محمد آخوندی (مدیر اسبق سازمان تربیت بدنی و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران) را به دلیل عدم احراز صلاحیت از انتخابات فدراسیون فوتبال حذف کرد. 

منبع: ایرنا

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×