» آرشیو اخبار » چه تعداد رمز ارز در سال 2022 به بازار وارد شدند؟
رمزارزها

چه تعداد رمز ارز در سال 2022 به بازار وارد شدند؟

20 خرداد 1401 7

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، نوسانات بازار رمز ارزها در سال 2022 مانع از ورود دارایی‌های دیجیتال جدید به بازار نشده است.

با استفاده از ابزار آرشیو وب، سایت فینبولد مشخص کرده است که از ابتدای سال، به بازار رمز ارزها سه هزار و 555 دارایی دیجیتال جدید اضافه شده است. طبق داده‌های کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، تا اول ژانویه (11 دی 1400)، تعداد کوین‌ها و توکن‌ها 16 هزار و 238 عدد بود که با رشد ۲۱۷ درصدی تا ۹ ژوئن (19 خرداد) این عدد به 19 هزار و 793 رسیده است.

تبلیغات جام جهانی قطر

بر اساس این داده‌ها، در سال 2022 به طور متوسط روزانه 22 رمز ارز وارد بازار شده است.

اگرچه بازار رمز ارزها در حال گذراندن دوران پرتلاطمی است، اما هنوز این تصور وجود دارد که این بازار در آینده نزدیک روند صعودی را آغاز خواهد کرد. در این راستا، می‌توان فرض کرد که پروژه‌های جدیدی که وارد بازار می‌شوند، به دنبال کسب سود از یک رالی احتمالی هستند.

 

ورود رمز ارزهای جدید به دلیل صعود بازار

ورود رمز ارزهای جدید همچنین بر روی اوج گیری ایجاد شده در سال 2021 استوار است، زمانی که کل بازار عمدتاً در روند صعودی قرار داشت. طبق گزارش فینبولد، حداقل هشت هزار دارایی کریپتویی جدید بین 1 ژانویه تا 31 دسامبر 2021 (11 دی 1399 تا 10 دی 1400) به بازار اضافه شده است که نسبت به سال قبل 98/98 درصد رشد داشته است.

هدف بیشتر این دارایی‌ها تقلید از مسیر رمز ارزهای موجود مانند بیت کوین و اتریوم است.

با این حال، فقدان مقررات شفاف کریپتویی نیز منجر به سوء استفاده کلاهبرداران از این بازار با استفاده از راه اندازی پروژه‌های جدید برای کلاهبرداری از سرمایه گذاران ناآگاه شده است.

به طور کلی، رمز ارزهای جدید اضافه شده نشان دهنده رشد این بخش در چند سال گذشته است. این امر با این واقعیت که در سال 2013، زمان راه اندازی کوین مارکت کپ، تنها 14 رمز ارز در این پلتفرم لیست شده بود، برجسته‌تر می‌شود. در آن زمان، بیت کوین کمی بالاتر از 100 دلار معامله می‌شد.

علاوه بر بیت کوین، رمز ارزهای اولیه اضافه شده به این پلتفرم شامل لایت کوین و تراکوین از اکوسیستم ترا (LUNA) می‌شود.

اینطور که به نظر می‌رسد، تعداد دارایی‌های جدیدی که به بازار می‌پیوندند احتمالاً افزایش خواهد یافت. با این حال، با توجه به اینکه تحلیلگران معتقدند زمانی که بازار پخته‌تر شود، برخی از کوین‌ها سقوط خواهند کرد، دوام آوردن تمام توکن‌ها مشخص نیست.

 

مترجم: سوگند عادل فهمیده

منبع: finbold.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×