» آرشیو اخبار » شباهت تجارت الکترونیک ایران و ترکیه
شباهت تجارت الکترونیک ایران و ترکیه

شباهت تجارت الکترونیک ایران و ترکیه

13 مرداد 1401 5

به گزارش گذارنیوز، ضیا کزلتان، هماهنگ‌کننده تجاری شرکت ای تجارت ترکیه در کنفرانس تکنوبلاک گفت: اگر ببینید امروزه همه از تجارت الکترونیک بهره می‌برند، ما توانستیم سیستم خود را ایجاد کنیم و بسیاری از این سیستم استفاده کردند. این سیستم شبیه دیجی کالا در ایران است.

ما بعدا توانستیم مجموعه فراگیرتر ایجاد کنیم و به سرعت مجموعه ما در ترکیه در حال توسعه و گسترش است. در حال حاضر بیش از ۲۰۰ سیستم پرداخت به سیستم ما وصل شده است.

هدف ما آن است که با دنیا همکاری داشته باشیم. نمایندگان زیادی از ایران خواهان همکاری با ما هستند و ما برای همکاری با نمایندگان ایرانی اعلام آمادگی می‌کنیم.

تبلیغات جام جهانی قطر

ما یکی از بزرگترین شرکت‌های باربری و سیستم‌های پرداخت وسیعی داریم. تجارت الکترونیک در ترکیه به صورت در حال توسعه بوده و به اینها اسم‌های مختلفی گفته می‌شود.

ما حتی شرکتی داریم که حجم تجارت الکترونیک آن به بیش از ١۶ونیم میلیون دلار رسیده است. شرکت‌های ما حتی وارد نزدک نیز شده است.

ما از نظر بازار شبیه ایران هستیم. بازار تجارت الکترونیک در دوره کرونا رشد زیادی داشت و توانستیم در یک سال همه‌گیری پیشرفتی به اندازه پنج سال داشته باشیم.

بیشترین خرید و فروش این کشور در استانبول انجام می‌شود و بعد از آن آنکارا را داریم که حجم تجارت در آن به ٣٩٠میلیارد لیر ترکیه رسیده است و انتظار داریم این رقم امسال به ۵٠٠میلیارد لیر ترکیه برسد.

شمار افرادی که به مرکز تجارت ترکیه وصل شده‌اند افزایش یافته و افراد می‌توانند با این سیستم محصولات خود را به فروش برسانند و نزدیک نیم میلیون شرکت از این سیستم استفاده می‌کنند. در مجموع این نیم میلیون شرکت از طریق تجارت الکترونیک به مبادله می‌پردازند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×