» آرشیو اخبار » نقطه‌ عطف جدیدی در تعداد قراردادهای هوشمند کاردانو
قراردادهای هوشمند کاردانو

نقطه‌ عطف جدیدی در تعداد قراردادهای هوشمند کاردانو

22 تیر 1401 6

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، کار مداوم توسعه‌دهندگان بر روی ارز دیجیتال کاردانو باعث گسترش اکوسیستم و فضای مالی غیرمتمرکز آن شده و منجر به نزدیک شدن تعداد قراردادهای هوشمند این شبکه به نقطه عطف جدید شده است.

بر اساس داده‌های شواهد بلاکچین کاردانو که ابتدا توسط سایت فینبلد منتشر شد، در حال حاضر مجموع ۲۹۰ قرارداد هوشمند بر ‍‍‍‍‍پایه پلوتوس در شبکه‌ی این ارزدیجیتال عقد شده که آن را در بین ۱۰۰ قرارداد هوشمند از ۳هزار شاخص قرار می‌دهد.

شایان ذکر است که پلوتوس پلتفرم قرارداد هوشمند این بلاکچین است که به کاربران این اجازه را می‌دهد تا اپلیکیشن‌هایی بنویسند که با بلاکچین کاردانو در تعامل باشند.

تبلیغات جام جهانی قطر

قراردادهای هوشمند کاردانو

تاریخچه قراردادهای هوشمند کاردانو

پس از انفجار قیمت ADA در سال گذشته با عرضه هارد فورک آلونزو، ژانویه امسال (دی) تعداد قراردادهای هوشمند کاردانو از یک هزار عبور کرد.

این هارد فورک باعث ورود قراردادهای هوشمند به این شبکه شد و فرصت رقابت را با سایر بلاکچین‌ها نظیر ‌BNB Chain، اتریوم و سولانا فراهم کرد.

هارد فورک آلونزو بخشی از دوره‌ی گوگن این شبکه است که به نام جوزف گوگن، استاد آمریکایی دانشگاه‌های کالیفرنیا و آکسفورد نامگذاری شده است.

اکنون پیش‌بینی می‌شود که این شبکه از هارد فورک وسیل استفاده کند و انتظار می‌رود باعث پیشرفت چشمگیری در عملکرد شود.

هارد فورک وسیل یک ارتقا عمده است که چهار طرح پیشنهادی پیشرفت کاردانو را در بر میگیرد. این هاردفورک تا به کنون باعث بهترعمل کردن ADA از ارزهای دیجیتال فراوان دیگری بوده است؛ حتی در میان این ریزش بازار ارز که با سقوط اکوسیستم ترا تشدید شده است.

فعالیت مرتبط با توسعه در شبکه کاردانو که تعداد رویدادهای گیت هاب تولید شده توسط پروژه‌ی این سازمان را دنبال می‌کند از سایر ارزهای دیجیتال شامل اتریوم و سولانا پیش از هارد فورک عبور کرده است.

بنا به گزارش کریپتوگلوب، یک مدل تخمین قیمت بر پایه هوش مصنوعی اظهار دارد که توکن اصلی کاردانو، ADA، تا سپتامبر امسال (شهریور) به قیمت ۲.۹ دلار می‌رسد؛ به این معنی که این رمزارز نسبت به قیمت کنونی ۵۳۰ درصد رشد خواهد داشت.

مترجم: سروش محمدی

منبع: Cryptoglobe

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×