» آرشیو اخبار » پولکادات به جمع 10 ارز دیجیتال برتر بازار راه پیدا کرد
پولکادات به جمع 10 ارز دیجیتال برتر بازار راه پیدا کرد؛ قیمت 9 دلاری در راه است؟

پولکادات به جمع 10 ارز دیجیتال برتر بازار راه پیدا کرد

15 مرداد 1401 6

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، پولکادات یکی از ستارگان پتیشتاز بازار ارز دیجیتال در سال 2022 بوده است. این ارز دیجیتال توانست در بازاری که اکثر ارزهای دیجیتال در حال ریزش بودند، شاهد رشد قیمت باشد.

توکن DOT  که قیمت آن بالای 8 دلار است، اکنون گامی دیگر رو به جلو برداشت و با تصاحب جایگاه دوج کوین (Doge) به عنوان دهمین ارز دیجیتال برتر بازار، جایگاه خود را به عنوان یکی از بزرگترین مدعیان فضای بلاکچین تثبیت کرد.

 

تبلیغات جام جهانی قطر

پولکادات در جایگاه دهم بازار قرار گرفت

ارز دیجیتال دوج کوین (Doge) توانسته بود در چند هفته گذشته جایگاه خود را در بین 10 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار حفظ کند. با این حال، با رالی صعودی پولکادات در هفته اخیر، شرایط تغییر کرد. این دارایی دیجیتال در هفت روز گذشته بیش از 7 درصد افزایش پیدا کرد تا قیمت معاملات خود را به بالای 8.5 دلار برساند، و این باعث شد ارزش بازار این رمزارز به بیش از 9.4 میلیارد دلار برسد.

نتیجه آن این شد که ارزش بازار DOT از DOGE پیشی گرفت. پولکادات در حال حاضر به عنوان دهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار رتبه بندی می شود، اما این همه ماجرا نیست. حتی در حالی که بازار در روند نزولی به سر میبرد، DOT یکی از معدود ارزهایی بود که در 24 ساعت گذشته و یک هفته گذشته سبزپوش بوده است.

در زمان نگارش این مقاله، DOT با قیمت 8.52 دلار معامله شده و یک افزایش 6.15 درصدی را طی 24 ساعت تجربه کرده است. جالب توجه است که با اینکه حجم معاملات DOT با افت 8 درصدی به 427 میلیون دلار در روز گذشته رسید، قیمت آن اینقدر بالا رفته است.

پولکادات به جمع 10 ارز دیجیتال برتر بازار راه پیدا کرد؛ قیمت 9 دلاری در راه است؟

قیمت DOT روی 8.3 دلار.  منبع: DOTUSD در TradingView.com

به طور کلی، به نظر می رسد پولکادات روند بازیابی اتریوم را دنبال می کند. باید گفت افزایش قیمت بزرگترین شبکه مالی غیرمتمرکز (دیفای) به شبکه‌های دیگر نیز سرایت کرده و باعث شده ارزهای آن‌ها در این مدت شاهد بیشترین افزایش قیمت باشند.

 

پولکادات به قیمت 9 دلار چشم دوخته است

بهبود قیمت پولکادات این ارز دیجیتال را در یک مسیر صعودی فوق العاده قرار داده است. توکن DOT اکنون به سطوح تکنیکال مهمی رسیده است که نشان می دهد رالی صعودی آن احتمالا هنوز تمام نشده است. برجسته ترین آن میانگین متحرک 50 روزه در 7/4 دلار بوده که پولکادات از آن به طور کامل عبور کرده است.

از آنجایی که سرمایه گذاران در قیمت های بالاتر مایل به خرید DOT هستند، فشار خرید در حال افزایش است، به خصوص که فروشندگان در این مدت دچار خستگی شده اند. علاوه بر این، با توجه به نرخ‌ تورم بالای فعلی، سرمایه‌گذاران در تلاش برای محافظت از سرمایه‌های خود، به سمت بازار مالی غیرمتمرکز حرکت می‌کنند.

با توجه به اینکه مقاومت مهم بعدی پولکادات در قیمت 9 دلار است، DOT باز هم فضا برای رشد دارد. این قیمت برای خریداران فوق العاده جذاب است، چراکه DOT را در مسیر سبقت از بلاکچین رقیب خود سولانا (SOL) در جایگاه نهم قرار خواهد داد.

مترجم: شهریار قلی پور

منبع: Newsbtc.com

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×