» آرشیو اخبار » نشانه‌هایی از سیگنال صعود «بیت کوین» پس از ماه‌ها
بیت کوین

نشانه‌هایی از سیگنال صعود «بیت کوین» پس از ماه‌ها

16 خرداد 1401 7

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، بیت کوین پس از بستن اولین کندل سبز هفتگی بعد از 10 هفته، دوشنبه را پر قدرت شروع کرده است.

در چند ساعت گذشته به ارزش بیت کوین حدود 1,650 واحد اضافه شده است. این نوسان ناگهانی قیمت بیت کوین را تا 31 هزار و 500 دلار رساند. اگر BTC بتواند یک مقاومت دیگر را پشت سر بگذارد، احتمال رشد بیشتر نیز وجود دارد.

اندیکاتور TD Sequential نشان می‌دهد که رمزارز برتر بازار می‌تواند به رشد خود ادامه دهد. این اندیکاتور در نمودار هفتگی سیگنال خرید داده است که این شکل صعودی یک تا چهار کندل را نمایش می‌دهد.

تبلیغات جام جهانی قطر

بیت کوین برای تایید این دیدگاه صعودی باید سطح 33 هزار را بشکند. با این کار تریدرهایی که فعلاٌ نظاره‌گر هستند را وارد بازار می‌کند و قیمت را به سطح مقاومتی بعدی یعنی 38 هزار و 600 دلار می‌رساند.

Bitcoin US price chart

جالب است که در هفته گذشته، عرضه BTC در پلتفرم‌های معاملاتی کاهش یافته است. داده‌های آنچین شرکت سانتیمنت نشان می‌دهد که حدود 50 هزار BTC به ارزش 1.5 میلیارد دلار از 30 می (9 خرداد) از کیف پول صرافی‌های برجسته برداشت شده است.

این کاهش چشمگیر در موجودی بیت کوین صرافی‌ها به این معنی است که توکن‌ کم‌تری برای فروش وجود دارد و این نشانه خوبی برای عملکرد قیمت در کوتاه مدت است.

 

Bitcoin onchain activity

اما، همچنان این تئوری زمانی معتبر می‌شود که بیت کوین سطح 33 هزار را به حمایت تبدیل کند. شکست در انجام آن می‌تواند باعث ترس بیشتر و یک فروش عظیم دیگر شود. اگر این اتفاق بیفتد و کندل هفتگی زیر 27 هزار دلار بسته شود، سطح حمایتی بعدی نزدیک 21 هزار دلار خواهد بود.

 

مترجم: سوگل عادل فهمیده

منبع:  cryptobriefing

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×