» آرشیو اخبار » معرفی آلت‌کوینی که در بازار نزولی 197 درصد رشد داشته است
توکن بومی پلتفرم ریوین

معرفی آلت‌کوینی که در بازار نزولی 197 درصد رشد داشته است

28 خرداد 1401 5

به گزارش گروه ترجمه گذارنیوز و به نقل از دیلی اچ او دی ای، یکی از پلتفرم‌های بررسی بازخورد مبتنی بر بلاکچین در حال سرپیچی از روند فعلی بازار است و در هفت روز گذشته نزدیک به 200 درصد رشد کرده است.

توکن بومی پلتفرم ریوین(REV)، بیت کوین و سایر آلت‌کوین‌ها را پشت سر گذاشته و از کف قیمتی هفتگی 0.000759 دلار به اوج هفتگی 0.002257 دلار رسیده که بدان معناست که توانسته 197 درصد رشد کند.

هدف ریوین (Revain) ارائه بازخورد با کیفیت بالا در مورد محصولات و خدمات جهانی است که از فناوری‌های نوظهور مانند بلاکچین و یادگیری ماشینی استفاده می‌کنند. این شرکت ادعا می‌کند که «بیشترین حجم بازخورد کاربران را در مورد رمز ارزها در اینترنت جمع آوری کرده است.» کاربرانی که بررسی‌ و بازخوردهای با کیفیت بالا ارائه می‌کنند، توکن REV پاداش می‌گیرند.

تبلیغات جام جهانی قطر

طبق وب سایت این پروژه، ریوین 73 هزار و 453 بازخورد از 29 هزار و 785 نویسنده جمع آوری کرده است.

به طور کامل مشخص نیست که چه چیزی باعث افزایش قیمت REV در این هفته شده است. البته ریوین و بیت یارد (BitYard)، یک صرافی کریپتویی، مسابقه‌ی بازخوردی را برگزار کردند که از روز سه شنبه آغاز شده است.

ریوین همچنین قابلیت جستجوی هوشمند خود را در روز جمعه به‌روز کرد، اگرچه اعلامیه توییتری آن پس از افزایش قیمت REV انجام شد.

توکن REV پس از رسیدن به اوج هفتگی خود کمی افت کرده و در زمان نوشتن این متن در 0.001844 دلار معامله می‌شود.

با وجود رشد خوبی که در این هفته تجربه کرده، REV همچنان بیش از 9/99 درصد از اوج قیمتی خود در 96/3 دلار که در بهمن 1396 (فوریه 2018) به آن رسیده بود، فاصله دارد.

 

مترجم: سوگند عادل فهمیده

منبع: dailyhodl

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×