» آرشیو اخبار » هدف جشنواره رسانه ای ابوذر دیده شدن اصحاب رسانه است

هدف جشنواره رسانه ای ابوذر دیده شدن اصحاب رسانه است

10 مرداد 1401 6

به گزارش گذارنیوز، «مهدی شاد» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: اکنون شاهد برپایی ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در مشهد هستیم و تلاش کرده ایم تا این جشنواره درگیر کلیشه و تعارف نشود.

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی محورهای ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر را امام رضا(ع) ولی نعمت فکری، مادی معنوی مردم، تولید دانش‌بنیان، اشتغال آفرین، جهاد تبیین و الگوی حکمرانی در بیانیه گام دوم انقلاب، رسانه صنعت و فناوریهای نوین، مکتب شهید سلیمانی، بسیج و دستاوردهای انقلاب و مقابله با آسیبهای اجتماعی برشمرد.

وی خاطر نشان کرد: باید کاری کنیم تلاش، کار و تولید محتوای اصحاب رسانه دیده و چهره‌های جدید شناسانده شوند.

تبلیغات جام جهانی قطر

وی ادامه داد: خانواده و مساله جمعیت، الگوی سوم، زن با هویت و نقش آفرین، بازنمایی سیمای مشهد در فضای ملی و بین المللی، زبان فارسی، هویت وحدت، فرهنگ شهروندی و فردوسی غیرت و حماسه دینی از دیگر محورهای جشنواره است که در قالب خبر، گزارش، مصاحبه، عکس، مستند، موشن گرافی، یادداشت و سر مقاله در نظر گرفته شده است.

دبیر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر هم گفت: برنامه سازی فضای مجازی و پرونده ویژه رسانه ای(خبرنگاری تحقیقی) بخش ویژه جشنواره است. هر فرد چهار اثر می‌تواند به این جشنواره ارسال کند.

فاطمه سهامی افزود: تلاش و نگاه ما بر این است که جشنواره نسبت خود را با نام ابوذر، در زمینه حق خواهی و مطالبه گری پیدا کند.

وی اظهار داشت: گزارش، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، عکس، مستند، اینفوگرافی، پوستر و موشن گرافی از جمله قالب هایی است که علاقه مندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ آذر ماه امسال به آدرس aboozarfestival.com ارسال کنند.

منبع: ایرنا

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×