» آرشیو اخبار » بلیت پرواز اربعین برای 4 شهر 7 میلیون و 800 هزار تومان مصوب شد
اربعین

بلیت پرواز اربعین برای 4 شهر 7 میلیون و 800 هزار تومان مصوب شد

10 شهریور 1401 5

به گزارش گذارنیوز؛ حسن خوشخو گفت: نرخ های تعیین شده بلیت هواپیما برای ایام اربعین از ۱۵ تا ۳۰ شهریور، در تهران و شهرهایی که مسافت مانند تهران دارند، ۶ میلیون تومان تعيين شده و برای مسیرهای  یک طرفه سه میلیون تومان است‌.

به گفته‌ معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری، برای شهرهایی با مسافت طولانی مانند زاهدان، کرمان، مشهد و یزد قیمت بلیت رفت و برگشت ۷ و ۶۰۰ میلیون هزار تومان و برای مسیرهای یک طرفه سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تمامی پروازهای نجف، عراق و بغداد  از تاریخ ۱۵ شهریور  تا ۳۰  شهریور به منظور انجام عملیات اربعين و با نرخ مصوب خواهد بود‌.

تبلیغات جام جهانی قطر

او گفت: توصیه می شود مسافران بلیت رفت و برگشت را از تهران خریداری کنند و خرید بلیت برگشت را به آنجا موکول نکنند.

برنامه های اربعین تابع سیاست های ستاد اربعین است از سوی دیگر  وزیر راه وشهرسازی  برای ارائه تسهیلات لازم برای سفرهای هوایی تاکید کرده است بنابراین در بازه زمانی اربعین فروش چارتری نداریم و فروش بلیت  توسط خود ایرلاین ها ارائه می شود و نباید در اختیار دفاتر مسافرتی قرار گیرد.

او گفت: به تمامی شرکت‌های هواپیمایی  گفته ایم که بلیت را در بازار آزاد فروش نرسانند و اگر خلاف این  مقررات کاری انجام دهند با ایرلاین برخورد می شود.

به گفته  معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری، باتوجه به عدم وجود ناوگان مناسب یکی از شرکت های هواپیمایی و عدم رعایت دستورالعمل های صادره سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص نرخ بلیت پروازهای بازه اربعین، مجوزهای این شرکت در مسیر پروازی عتبات تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×