» آرشیو اخبار » پنج رمزارز برتر نوامبر 2022 کدامند؟

پنج رمزارز برتر نوامبر 2022 کدامند؟

5 آذر 1401 6

همانطور که می دانید، رمزارزها جزو داراهایی های با نوسان بالا و پر رسیک هستند. بنابراین، موضوع شناخت توکن های موجود در بازار برای سرمایه‌گذاران از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که بر این اساس متوجه خواهند شد که کوین های موجود تا چه اندازه با اهداف آنان مطابقت دارد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، همانطور که می دانید، رمزارزها جزو داراهایی های با نوسان بالا و پر رسیک هستند. بنابراین، موضوع شناخت توکن های موجود در بازار برای سرمایه‌گذاران از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که بر این اساس متوجه خواهند شد که کوین های موجود تا چه اندازه با اهداف آنان مطابقت دارد. در این گزارش چند مورد از امیدوارکننده ترین رمزارزهای موجود در بازار را به منظور تسهیل تصمیم گیری سرمایه گذاران معرفی خواهیم کرد.

1- دش‌۲ترید(Dash 2 Trade)

دش۲ترید (D2T) یک پروژه رمزارز جدید است که هدف آن ارائه ابزارهای مورد نیاز برای سرمایه گذاران و معامله گران به منظور افزایش شانس موفقیت و سودآوری کریپتو است. اکنون توکن دش۲ترید با استاندارد ERC-20 بازار را تحت تاثیر قرار داده است.

توکن دش در حال حاضر در مرحله سوم پیش فروش خود قرار دارد و فقط در عرض 24 ساعت توانست 500 هزار دلار سرمایه گذاری را جذب کند. شایان ذکر است که هنوز هم هیچ نشانه ای از کاهش سرعت جذب سرمایه این رمزارز وجود ندارد، تاجایی که سرمایه توکن یاد شده در کمتر از یک ماه به 7 میلیون دلار رسیده است.

تبلیغات جام جهانی قطر

دش

در حالی که پلتفرم دش مجموعه ای از ابزارهای مفید عرصه رمزنگاری را به علاقه مندان ارائه می دهد، توکن این پلتفرم همچون ستاره ای در این صنعت شروع به درخشش کرده است. دسترسی به پلتفرم Dash 2 Trade بر اساس سطوح زیر تعریف شده است:

سطح دسترسی رایگان: در این سطح دسترسی به امکانات اولیه آنچین فراهم شده است و به کاربر اجازه می دهد در پلتفرم جست وجو کند.

سطح دسترسی اولیه: برای دسترسی اولیه باید ماهانه 400 دش۲ترید بپردازید. دسترسی به ویژگی های پیشرفته تری مانند تجارت خودکار، گروه دیسکورد فقط برای اعضا و داده های پیشرفته صرافی های غیر متمرکز (DEX) را ارائه می دهد. شایان ذکر است که دیسکورد پلتفرم چت گروهی رایگان است که به قابلیت استریم و ارسال پیام متنی یا صوتی یا تصویری مجهز است و نحوه‌ تعامل کاربران، به‌خصوص گیمرها و معامله گران را ارتقاء می ‌‌بخشد.

دسترسی پیشرفته: برای دریافت این دسترسی باید 1000 دش۲ترید در ماه یا 9600 دش۲ترید برای اشتراک سالانه بپردازید. این اشتراک به کاربران امکان دسترسی به همه امکانات این پلتفرم و همچنین یک هدیه سه ماهه را ارائه می دهد.

دش 2 ترید پیش فروش خود را در 19 اکتبر آغاز کرد و بلافاصله موج عظیمی از سرمایه گذاران را با خود همراه کرد.

فاز اول پیش فروش تنها در سه روز به پایان رسید و اکنون که در پیش فروش سوم قرار داریم توکن ها هر کدام به قیمت 0.0513 دلار فروخته می شوند.

دش 2

پلتفرم Dash 2 Trade که برای جذب گسترده سرمایه گذاران و معامله گران ایجاد شده است، دارای ویژگی های خاصی است. شاید جذاب ترین API معاملاتی خودکار باشد، اما این همه ماجرا نیست. بسیاری از تریدرها و فعالان بازار ارزهای دیجیتال، به جای اینکه ساعات زیادی را در بازار منتظر موقعیت های معامله بمانند، از طریق API، معامله های خود را به باتها می سپارند.

این پلتفرم همچنین دارای انواع تجزیه و تحلیل‌ های آنچین است و احساسات خریدار و سیگنال های اجتماعی را ارزیابی می کند، آخرین پیش‌ فروش ‌های کریپتو و عرضه اولیه را ردیابی کرده و به سرمایه‌ گذاران کمک می ‌کند تا در مراحل پیش فروش رمزارزهای جدید، وارد بازار شوند.

دش 3

2- پیش فروش RobotEra (TARO)

پروژه RobotEra یک پروژه پیش فروش رمزارزی است که به تازگی ایجاد شده و ترکیبی از انجام بازی با هدف کسب درآمد، مالکیت NFT و ساخت و ساز و کسب درآمد از طریق سرمایه گذاری در زمین‌ های متاورس است. این پروژه که در نوامبر 2022 راه اندازی شد، هنوز در مرحله نخست پیش فروش خود قرار دارد و به همین دلیل توکن اصلی خود، یعنیTARO را با قیمت‌ های بسیار پایینی ارائه می ‌دهد.

سرمایه گذاران هم اکنون می‌ توانند توکن ‌های تارو (TARO) را در مرحله اول پیش فروش فقط با 0.02 دلار خریداری کنند، قبل از اینکه در مرحله دوم به 0.025 دلار افزایش یابد.

3

در مرحله سوم و آخر، تارو تا 60 درصد افزایش یافته و به  0.032 دلار خواهد رسید. در طول پروسه پیش فروش، توکن‌ های محدودی برای خرید وجود خواهد داشت و از مجموع 1.8 میلیارد عرضه توکن، این پلتفرم تنها 90 میلیون توکن را به هر مرحله از پیش فروش اختصاص داده است.

این تنها 270 میلیون توکن (15 درصد از عرضه کلی) در حال حاضر قبل از فهرست شدن توکن ‌ها در صرافی‌ها را شامل می‌ شود. سقف پیش فروش 6.93 میلیون دلار خواهد بود.

از آنجایی که پلتفرم RobotEra تنها 15 درصد از کل عرضه توکن را برای پیش فروش در دسترس سرمایه گذاران قرار می ‌دهد، معامله گران باید قبل از افزایش ارزش 60 درصدی این دارایی ارزشمند را دریافت کنند.

شروع پیش فروش این توکن، نوامبر 2022 است. سرمایه گذاران می توانند از طریق USDT و ETH و از طریق شبکه اتریوم این رمزارز را دریافت کنند. شایان ذکر است که حداقل خرید معادل 1000 تارو است و سقفی برای آن تعیین نشده است.

3- پروژه IMPT و حل بحران آب و هوا

پروژه IMPT یکی دیگر از پیش فروش‌ های حوزه کریپتو است که با اینکه مدت زیادی از راه اندازی آن نمی گذرد، اما تنها در سه هفته توانسته 11 میلیون دلار سرمایه جذب کند؛ موضوعی که موجب شد تا مرحله اول پیش فروش خود را چهار هفته زودتر از موعد به اتمام برساند.

این پروژه که توسط تیمی با تجربه عالی در شرکت‌ های مختلف تجاری و مخابراتی اداره می ‌شود، تلاش دارد تا به فعالیت های مربوط به مقابله با مهمترین چالش عصر حاضر یعنی تغییرات آب و هوا کمک کند.

فاز اول پیش فروش شاهد فروش 600 میلیون توکن به قیمت 0.018 دلار بود. فاز دوم اکنون با جهش قیمت به 0.023 دلار در حال اجرا است. در فاز سوم پیش فروش با جهش به قیمت 0.028 دلار ادامه خواهد یافت.

4- توکن Calvaria؛ بازی و کسب درآمد  

پروژه Calvaria یک بازی ویدئویی جدید است که حول محور جمع‌آوری و تجارت کارت‌های مبتنی بر NFT می‌چرخد، که می‌توان از آن برای نبرد با بازیکنان دیگر و کسب پاداش نیز استفاده کرد. پیش‌بینی می ‌شود که این توکن در سال ۲۰۲۳ از بهترین بازی ‌های رمزنگاری مانند Gods Unchained و Alien Worlds پیشی بگیرد.

پیش‌ فروش سریع توکن این پروژه تحت نام (RIA) این گمانه‌ زنی‌ ها را تأیید می‌ کند، زیرا سرمایه‌ گذاران خرده‌ فروشی و نهنگ‌ ها قبل از افزایش قیمت، در حال ذخیره توکن‌ های این پلتفرم هستند، به گونه ای که این توکن توانست به طرز غیر قابل باوری بیش از 1.5 میلیون دلار سرمایه اولیه جذب کند.

پروژه Calvaria در حال حاضر توکن‌های RIA را به صورت پیش فروش ارائه می‌ کند. سه مرحله اول پیش فروش به سرعت پایان یافت و اینک در مرحله چهارم پیش فروش توکن‌ها، به قیمت 0.025 دلار ارائه می شود.

شایان ذکر است که تا مرحله دهم و آخرین دور پیش فروش، توکن‌ ها به قیمت 0.055 دلار خواهند رسید، این به معنی افزایش 450 درصدی از مرحله نخست و 120 درصد افزایش نسبت به قیمت فعلی خواهد بود.

 

5- رمزارز Tamadog

پروژه «تامادوگ» (Tamadoge) با نام اختصاری TAMA یکی از جدیدترین رمزارزها در بازار است. این رمزارز در اواخر ژوئیه 2022 راه اندازی شد، اما در حال حاضر دنیای کریپتو را به شدت تحت تاثیر قرار داده است و پیش فروش خود را در کمتر از هشت هفته قبل از عرضه اولیه مبادله ‌ای بسیار موفق خود در OKX به فروش رسانده است.

این توکن در حال حاضر در حدود قیمت 0.03 دلار معامله می ‌شود و به نظر می‌ رسد به دلیل افزایش حجم در روزهای اخیر، قیمت آن افزایش یافته است. تامادوج پس از عرضه به بالاترین قیمت 0.194 دلاری رسید که تقریبا 2000 درصد بالاتر از قیمت پیش فروش مرحله اول آن بود.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: سیده مریم سیدان

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: cryptonews

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×