» اقتصاد » آخرین وضعیت افزایش حقوق کارمندان و بازنشسته‌ها
افزایش+حقوق

آخرین وضعیت افزایش حقوق کارمندان و بازنشسته‌ها

7 شهریور 1401 8

به گزارش گذارنیوز، «محمدهادی زاهدی وفا» سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره افزایش حقوق کارمندان و بازنشسته‌ها گفت: با بررسی های انجام شده و تامین منابع مالی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سایر سطوح طبق سقف شورای عالی کار اصلاح خواهد شد.

محمدهادی زاهدی وفا با اشاره به برنامه های افتتاح تعاونی ها در روزهای گرامیداشت هفته تعاون افزود: طرحی برای گسترش تعاونها در همه استانها برنامه ریزی و ارایه شده است که در صورت تحقق رشد قابل قبولی رادر این بخش خواهیم داشت و سهم ۲۵ درصدی بخش تعاون از اقتصادی کشور محقق خواهد شد.

وی با اشاره به مشکلات تعاونی های فعال در کشور اظهار داشت: تعاونی ها هر یک مشکلات متفاوتی دارند که به طور مثال در تعاونی های مسکن بحث مالکیت و طولانی شدن اجرای پروژه ها مهمترین مسایل است.

تبلیغات جام جهانی قطر

چه خبر از افزایش حقوق کارمندان و بازنشسته‌ها؟

میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز گفته بود: جلسات بررسی درباره موضوع افزایش حقوق کارمندان و بازنشسته‌ها هنوز در حال برگزاری است تا منابع مالی برای اجرای آن تامین شود که البته هنوز در دولت نهایی نشده است.

وی ادامه داد: موضوع افزایش حقوق‌ها ابتدا باید در دولت نهایی و سپس برای مجلس یا سران قوا فرستاده می‌شود که قانونی و اجرا شود.

منبع: خبرآنلاین

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×