» آرشیو اخبار » 10 سرچ متداول گوگل در حوزه رمزارز
10 سرچ متداول گوگل در حوزه رمزارز

10 سرچ متداول گوگل در حوزه رمزارز

7 شهریور 1401 8

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، آنچه کاربران در گوگل جستجو می‌کنند یک دید کلی در مورد طرز فکر واقعی آنان را ارائه می‌دهد. اغلب این نتایج می‌توانند علاقه، ترس و طیف وسیعی از سایر احساسات در مورد یک موضوع خاص را آشکار کنند. 10 مورد از پرتکرارترین سوالات کاربران از گوگل در مورد دنیای رمزارزها در این مقاله برای شما ارائه شده است.

10 جست‌وجو برتر گوگل در حوزه رمزارز

10 سرچ متداول گوگل در حوزه رمزارز

1. کریپتوکارنسی چیست؟

حتی پس از سیزده سال از ظهور این سیستم مالی نوین بیشترین سوالی که عموم سرمایه ‌گذاران از گوگل می‌پرسند این است که “رمزارز چیست؟”. این عبارت جستجو شده در گوگل، تقریباً پنج (4.7) برابر بیشتر از دومین مورد این 10 عبارت جست‌وجو شده است. تعداد دفعات این پرسش چیزی حدود 256 هزار مرتبه بوده است.

تبلیغات جام جهانی قطر

این ارقام نشان دهنده یک اختلال بزرگ در آموزش مفاهیم مربوط به رمزارزها به توده مردم است. با این حال، علیرغم وجود تضاد آشکار منافع، کارآفرینان دنیای رمزارزها از سراسر جهان اختلافات خود را کنار گذاشته و بر سر این موضوع توافق دارند که آموزش این حوزه می‌تواند به عنوان یک کاتالیزور برای پذیرش جریان اصلی آن عمل کند.

2. کریپتو چیست؟

در کمال تعجب دومین سوال پرطرفدار جست و جو شده در گوگل در مورد رمزارزها، تکرار مورد اول است! این سوال 54 هزار مرتبه در سراسر دنیا در گوگل سرچ شده است. این 2 مورد، قسمت زیادی از فرایند آموزش را برای کاربران تازه وارد تسهیل می‌کند.

3. چگونه در رمزارز سرمایه گذاری کنیم؟

در رتبه سوم لیست بیشترین سرچ‌های گوگل در حوزه رمزارزها، عبارت “چگونه در رمزارزها سرمایه گذاری کنیم” قرار دارد. این سوال حدود 44 هزار مرتبه جست و جو شده است. اعداد و ارقام مربوط به این سوال در گوگل نشان می‌دهد با وجود طولانی شدن دوره نزولی بازار، علاقه به سرمایه ‌گذاری‌ در رمزارزها افزایش یافته است.

کلمات کلیدی موجود در نتایج جست و جو شده در گوگل نشان می‌دهد فرآیند سرمایه ‌گذاری در رمزارزها نیاز به ساده سازی دارد. این امر مستلزم طراحی مجدد پلتفرم‌های معاملاتی است تا آنها را برای سرمایه‌گذاران جدید که پیش زمینه امور مالی سنتی را دارند، قابل استفاده‌تر کند.

4. استخراج رمزارز به چه معناست؟

این سوال با 37 هزار مرتبه جست و جو در گوگل، در رتبه چهارم لیست قرار گرفته است. این سوال به یکی از مفاهیم بسیار مهم و بنیادی این حوزه اشاره دارد که کاربران در مسیر یادگیری خود به آن می‌رسند.

سرمایه‌گذارانی که در سطوح پایه، درک مناسبی از اکوسیستم رمزارزها دارند، تمایل دارند استخراج را به عنوان وسیله‌ای برای کسب درآمد غیرفعال امتحان کنند. فکر کردن به استفاده مجدد از یک کامپیوتر قدیمی برای کسب ارز دیجیتال با پشتیبانی از شبکه، تصور زیبایی است که مربوط به روزهای اولیه ظهور رمزارزها است. با این حال، دستگاه‌های ماینینگ کوچک جدید به استحراج کنندکان تازه کار این امکان را می‌دهد تا استخراج رمزارزها را به عنوان یک شغل با دوام در نظر بگیرند.

5. چگونه رمزارز بخریم؟

با توجه به محبوبیت فزاینده رمزارزها، جستجوی سوال “چگونه ارز دیجیتال بخریم” جایگاه پنجم را به عنوان پرجستجوترین عبارات کلیدی مرتبط با رمزارزها در گوگل به خود اختصاص داده است. تعداد دفعات سرچ این عبارت 36 هزار بار بوده است که نشان دهنده علاقه آشکار مردم به خرید رمزارزها است.

بازارهای نزولی اغلب به عنوان موقعیت‌های عالی برای سرمایه گذاری با بازده بالا در نظر گرفته می‌شوند. با توجه به کاهش قیمت‌ها، سرمایه‌گذاران قدیمی و جدید در رقابت برای شناسایی موقعیت‌های پر بازده سرمایه‌گذاری‌ هستند. زیرا بازار کم کم آماده بازگشت به روند صعودی می‌شود.

6. چرا قیمت رمزارزها در حال سقوط است؟

با دقت به این مورد از لیست، تاثیر بازارهای نزولی طولانی مدت در جستجوهای گوگل دیده می‌شود. زیرا سرمایه گذاران سعی می‌کنند به کمک گوگل پاسخی برای این سوال بیابند. برای مثال، همین سوال مطرح شده، 33 هزار بار از گوگل پرسیده شده است.

این ثابت شده است که بازار نزولی سال 2022 برای اکوسیستم رمزارزها فاجعه بار بوده و میلیون‌ها دلار را طی چند ساعت از بین برد.

سقوط شدید و مداوم قیمت‌ها همراه با عدم حمایت آشکار برای جلوگیری از آن، احساسات منفی سرمایه‌گذاران را در سراسر جهان به سمت این حوزه جذب کرد. با این حال علیرغم ازدیاد زیان‌های وارده، تورم در دنیای اقتصادی سرمایه‌گذاران را وادار کرده است که بیت ‌کوین (BTC) و سایر ارزهای دیجیتال محبوب را به‌عنوان بخشی از سرمایه گذاری خود برای جا نماندن از تورم‌ها بپذیرند.

7. رمزارز چگونه کار می‌کند؟

یک سوال اساسی که توسط سرمایه گذاران امروزی پرسیده می‌شود این است که”رمزارز چگونه کار می‌کند؟” این سوال با تکرار 27 هزار مرتبه‌ای، هفتمین سوال پرطرفدار در گوگل در مورد رمزارزها است.

پس از به وجود آمدن زیان‌های عظیم، عموم مردم در مورد عملکردهای داخلی یک پروژه رمزنگاری کنجکاو شده‌اند. درک نحوه عملکرد رمزارزها (یا یک پروژه رمزنگاری خاص) به کشف ریسک‌های پنهان سرمایه گذاری کمک می‌کند.

10 سرچ متداول گوگل در حوزه رمزارز

8. چرا عملکرد رمزارزها از کار افتاده است؟

پروژه‌های محبوبی مانند پالیگان (Polygon) برای رفع اختلالات در دنیای رمزارزها به وجود آمده‌اند. با این حساب در زمان‌هایی خاص برای عموم مردم سوال می‌شود که “چرا عملکرد رمزارزها مثل سابق نیست؟”. این سوال در حدود 21 هزار بار در گوگل جست و جو شده است.

با توجه به اینکه پروژه‌ها به دلایل مختلف مجبور به توقف برداشت‌ها و مسدود کردن وجوه می‌شوند، سرمایه گذاران تمایل دارند پاسخ این اتفاقات را از طریق اینترنت پیدا کنند. این مورد که در لیست ما قرار می‌گیرد، افزایش بی‌سابقه اختلال در عملکرد سرویس‌ها را نشان می‌دهد. سرویس‌های همراه با اختلال و آسیب به عملکرد بلاکچین، محرک‌های اصلی احساسات منفی سرمایه گذاران نسبت به دنیای رمزارزها هستند.

9. چگونه یک رمزارز بسازیم؟

برای بسیاری، ایده ایجاد، بازاریابی و فروش ارز دیجیتالی که خود شخص آن را ساخته است، بهتر از سرمایه گذاری در آن دارایی‌ هایی است که توسط دیگران ایجاد شده است. نهمین عبارت جستجو شده در گوگل در حوزه رمزارزها 14 هزار بار تکرار شده است.

اکنون کاربران همگی اجازه دارند توکن‌های خود را راه اندازی کنند. با این حال، صرفاً ایجاد یک رمزارز بدون هدف برآورده کردن یک نیاز بازار، در دراز مدت با شکست مواجه می‌شود.

10. چگونه رمزارزها را معامله کنیم؟

آخرین مورد در لیست 10 سوال محبوب از گوگل، مربوط به چگونگی معامله رمزارزها است. این عبارت حدود 13 هزار بار از گوگل پرسیده شده است. با وجود افزایش محبوبیت و رواج رمزارزها، سرمایه گذاران به تحقیق در مورد روش‌های جدید معاملات رمزارزها ادامه می‌دهند.

بر اساس حوزه‌های مختلف قضایی، پلتفرم‌های معاملاتی ارز دیجیتال شروع به ارائه خدمات متناسب با الزامات قانونی منطقه کرده‌اند. در نتیجه، سرمایه‌گذاران باید برای شناسایی مناسب‌ترین پلتفرم‌ها برای معاملات رمزارزها تحقیق کنند و در عین حال از رعایت قوانین محلی نیز اطمینان حاصل کنند.

مترجم: محمدامین علیزاده

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×