» آرشیو اخبار » 0xfanfaron برای زیان 12 درصدی شرکت عذرخواهی کرد
0xfanfaron برای زیان 12 درصدیشرکت عذرخواهی کرد

0xfanfaron برای زیان 12 درصدی شرکت عذرخواهی کرد

8 شهریور 1401 4

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، کاربر فعال به نام 0xfanfaron که به عنوان مدیر عامل شرکت NFTs Gaming شناخته می‌شود، تضمین کرده است که شخصا تمام زیان‌های معاملاتی وارده بر خزانه شرکت را جبران کند.

طبق پست اخیر او در شبکه‌های اجتماعی، 0xfanfaron ، مدیرعامل پروژه بازی راگناروک (Ragnarok) که بر اساس توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) بنا شده است، به‌خاطر برداشتن گام‌های اشتباه در رهبری شرکت عذرخواهی کرد. راگناروک یک استارت آپ ارز دیجیتال است که در ماه آوریل از طریق اولین فروش NFT خود، به ارزش 15.5 میلیون دلار اتریوم را برای توسعه بازی به ارمغان آورد. با این حال، 0xfanfaron فاش کرد:

 

تبلیغات جام جهانی قطر

“ما ETH ها را با 15.5 میلیون دلار کوین USD مبادله کردیم. همانطور که مشخص شد، این یک حرکت خوب در مدیریت خزانه بود. اما اشتباه زمانی رخ داد که با پایین آمدن قیمت اتریوم، باز هم دست به خرید چندین باره‌ی این ارز زدیم. در آن زمان فکر می‌کردم این عملی در جهت سرمایه گذاری و کسب سود برای پروژه‌های آتی شرکت است.”

0xfanfaron برای زیان 12 درصدی شرکت عذرخواهی کرد

0xfanfaron چه میزان زیانی را متحمل شده است؟

0xfanfaron بیشتر توضیح داد که او اتریوم‌های شرکت را از طریق یک مجموعه معاملات با برنامه سرمایه گذاری مجدد در زمان بهتر فروخته است. این سرمایه گذاری منجر به زیان 1.827 میلیون دلاری شد. از دیگر هزینه‌های راگناروک در آن زمان، ۱.۹ میلیون دلار برای برون ‌سپاری کار توسعه و پرداخت ۶.۹ میلیون دلار حقوق و غرامت به اعضای تیم بود.

 

0xfanfaron تضمین کرد که او ” تمام زیان های معاملاتی مربوط به خزانه داری راگناروک را جبران می‌کند.” این کار از طریق بازگرداندن 600 هزار دلار از فروش NFT، پرداخت 163.8 اتریوم و کاهش غرامت NFT به میزان 600 هزار دلار، همراه با کاهش دستمزد 200 هزار دلاری کارمندان برای چهار ماه آینده انجام خواهد شد. یکی دیگر از اعضای تیم، کریمبو (Krimbo) نیز متعهد شد که 250 هزار دلار غرامت خود را به حساب شرکت باز گرداند.

0xfanfaron برای زیان 12 درصدی شرکت عذرخواهی کرد

برای شفافیت بیشتر، 0xfanfaron لیستی از کیف پول‌هایی را منتشر کرد که برای جبران زیان‌های تجاری شرکت استفاده می‌شود. برای حرکت رو به جلو، وی خاطرنشان کرد که در خزانه این شرکت هنوز بیش از 10 میلیون دلار دارایی باقی مانده است و مدعی است که از حمایت کامل سرمایه گذاران برای ادامه فعالیت به عنوان مدیرعامل برخوردار است. Ragnarok انتظار دارد اولین بازی آرکید خود را ظرف هفت ماه آینده راه اندازی کند.

 

مترجم: محمدامین علی‌زاده

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×