» آرشیو اخبار » کاردانو: ۲۷ سپتامبر روز «بزرگی» برای جامعه است
کاردانو

کاردانو: ۲۷ سپتامبر روز «بزرگی» برای جامعه است

5 مهر 1401 6

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، کاردانو (ADA)، یکی از توسعه‌یافته‌ترین اکوسیستم‌ها، در ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) هاردفورک مورد انتظار واسیل (Vasil) خود را اجرا کرد. این هاردفورک باعث پیشرفت‌های قابل توجهی در بخش‌های «عملکرد و ظرفیت» این بلاکچین شد. با این حال، ADA، توکن بومی کاردانو، با فروش تعداد زیادی از فروشندگان روبرو بوده است.

اما این پلتفرم هنوز تسلیم نشده است. در واقع، کاردانو بروزرسانی‌های کلیدی بیشتری را برای تاریخ ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) برنامه‌ریزی کرده است.

هنوز فضای بیشتری برای رشد وجود دارد

در ۲۲ سپتامبر، IOG همراه با بنیاد کاردانو، رویداد ترکیب‌کننده هاردفورک را برای استقرار واسیل در سطح پروتکل آغاز کرد. اما موارد بیشتری هم وجود دارد یا بهتر است بگوییم، هنوز فضای بیشتری برای رشد وجود دارد.

تبلیغات جام جهانی قطر

عملکرد کامل واسیل، که شامل پشتیبانی از ورودی‌های مرجع، داده‌های هم تراز، اسکریپت‌های مرجع، خروجی‌های همسو و مدل جدید هزینه پلوتوس (Plutus) است، در ۲۷ سپتامبر در شبکه اصلی در دسترس توسعه‌دهندگان قرار خواهد گرفت. یکی از کاربران کاردانو در توییتر از داده‌های کلیدی ارائه شده و اهمیت آنها گفته است.

کاردانو

به گفته IOG، نظارت روی شبکه حداقل برای چهار دوره پس از هاردفورک ادامه خواهد داشت، و پس از آن در مورد اصلاحات آینده بر اساس پهنای باند «معمولی» شبکه تصمیم گرفته خواهد شد.

با این وجود، پیشرفت شبکه تاکنون نسبتاً قابل توجه بوده است. همچنین، IOHK، شرکت پشتیبان کاردانو نیز جدیدترین گزارش هفتگی توسعه خود را منتشر کرد. بر اساس این گزارش، آمار شبکه تا روز ۲۳ سپتامبر (۱ مهر) اینگونه بوده است:

کاردانو

در همین حال، ریک مک کِراکن (Rick McCracken)، که استخر استیک DIGI را در کاردانو اداره می‌کرد، مشاهدات خود در مورد شبکه را در توییتر به اشتراک گذاشته است. وی در توییتی که در ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) منتشر شد، گفت:

کاردانو

این پیشرفت‌ها و نقاط عطفی که به‌ دست‌ آمده می‌توانند دلیل اصلی ایمان هولدرهای ADA با وجود اصلاح قیمت آن باشند.

بعضی موارد هرگز تغییر نمی‌کنند

جذابیت کاردانو در بین افراد جامعه خود افزایش یافته است. حتی سرمایه‌گذاران نهادی نیز این هفته را برای هشتمین بار متوالی با ورود سرمایه به این شبکه به پایان رساندند. طبق گزارش کوین‌شِیرز (CoinShares)، سرمایه ۱۰۰،۰۰۰ دلاری به محصولات رمزارزی متمرکز بر این بلاکچین وارد شده است.

با این حال، این پلتفرم و شخصیت اصلی آن همچنان هدف سرزنش باقی مانده‌اند. مثل همیشه، چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، مدیر عامل IOHK، به این موضوع در بین بیش از ۹۵۰ هزار دنبال‌کننده خود در توییتر اشاره کرد.

آیا این همه انتقاد فقط به دلیل رشد آهسته قیمت ADA است؟ شاید به دلیل این است که این توکن همچنان برای عبور از مقاومت ۰/۵ دلاری با مشکلاتی روبرو است.

 

مترجم: امیر ملک پور

منبع: ambcrypto

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×