» ارز دیجیتال » یادآوری IRS از گزارش درآمد ارزهای دیجیتال
ارز

یادآوری IRS از گزارش درآمد ارزهای دیجیتال

8 بهمن 1401 4

با نزدیک شدن به مهلت ارسال اظهارنامه مالیات بر درآمد فدرال در سال 2022، سرویس درآمد داخلی (IRS)، یک آژانس مجری قوانین مالیاتی فدرال ایالات متحده، فهرستی از الزامات گزارش‌دهی را برای عموم مردم که با ارزهای دیجیتال سروکار دارند، منتشر کرد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، با نزدیک شدن به مهلت ارسال اظهارنامه مالیات بر درآمد فدرال در سال 2022، سرویس درآمد داخلی (IRS)، یک آژانس مجری قوانین مالیاتی فدرال ایالات متحده، فهرستی از الزامات گزارش‌دهی را برای عموم مردم که با ارزهای دیجیتال سروکار دارند، منتشر کرد.

تا سال 2021 (1400)، سازمان امور مالیاتی از اصطلاح “ارزهای مجازی” در فرم‌های گزارشی مربوط به مالیات بر درآمد استفاده می‌کرد که به “دارایی‌های دیجیتال” به‌روز شده است. همه شهروندان ایالات متحده باید به سؤالات مربوط به رمزارزها “بدون توجه به اینکه آیا آنها در هر گونه از تراکنش‌های مربوط به دارایی‌های دیجیتال شرکت کرده‌اند یا خیر، پاسخ دهند”.

تبلیغات جام جهانی قطر

سؤال در مورد ویژگی‌های درآمد دارایی دیجیتال به سه شکل – 1040، اظهارنامه مالیات بر درآمد فردی؛ 1040-SR، اظهارنامه مالیاتی ایالات متحده برای سالمندان؛ و 1040-NR، اظهارنامه مالیات بر درآمد خارجی غیر مقیم ایالات متحده، که می‌پرسد:

«در طول سال 2022، آیا شما: (الف) دریافت کردید (به عنوان پاداش، جایزه یا پرداخت برای اموال یا خدمات)؛ یا (ب) یک دارایی دیجیتال (یا منافع مالی در یک دارایی دیجیتال) را مبادله کرده یا از هر طریق دیگری به دست آورده‌اید؟»

در حالی که همه پرونده‌های مالیاتی موظف هستند به سؤال بالا با بله یا خیر پاسخ دهند، IRS نُه(9) مورد را ارائه کرده است که باید «بله» را علامت بزنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است:

ارز

توصیه‌های بالا به دریافت، کسب، انتقال یا فروش ارزهای دیجیتال برای هر گونه سود پولی، از جمله ماینینگ و سهام خلاصه می‌شود. علاوه بر بررسی «بله»، مالیات دهندگان واجد شرایط باید تمام درآمدهای مربوط به تراکنش‌های دارایی دیجیتال خود را گزارش دهند.

تنها مواردی که می‌توان «نَه» را در پرونده بررسی کرد، این است که صرفاً دارایی‌های رمزارزی را در اختیار داشته باشند، دارایی‌ها را بین کیف پول‌هایی که دارند منتقل کرده باشند یا ارزهای دیجیتال را در مقابل ارزهای فیات خریداری کرده باشند.

لایحه‌ای که اخیراً در اولین جلسه سنای ایالت آریزونا در سال 2023 ارائه شد، پیشنهاد کرد که ساکنان آریزونا در مورد اصلاح قانون اساسی این ایالت در مورد مالیات بر دارایی تصمیم بگیرند.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، لایحه SCR 1007 به عنوان بخشی از تقویم سنای ایالت، در 19 ژانویه (29 دی) و 23 ژانویه (3 بهمن) دو بارخوانده شد.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×