» آرشیو اخبار » گسترش کسب و کار بایننس در بازار نزولی فعلی
بایننس

گسترش کسب و کار بایننس در بازار نزولی فعلی

5 تیر 1401 5

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیر عامل بایننس اعلام کرده است که بزرگترین صرافی ارز دیجیتال از نظر حجم، در حال حاضر در جستجوی معاملات جدیدی در بازار رمزارزها است.

ژائو به یاهو فایننس گفت که بایننس در حال حاضر به دنبال 50 تا 100 معامله در فضای رمزارز است که به زودی اعلام خواهند شد.

وی گفت:«در واقع ما فرصت‌های زیادی در بازار می‌بینیم. به همین دلیل استخدام و فعالیت‌های ادغام و مالکیت خود را افزایش داده‌ایم. ما به دنبال این هستیم که کارمزد پلتفرم خود را کاهش دهیم تا در این دوره کار را برای کاربران خود راحت‌تر کنیم.»

تبلیغات جام جهانی قطر

این مدیر عامل گفت بعضی از معاملات به مرحله ثبت و امضا نیز رسیده است، اما اعلام نشده است.

«بعضی از آن‌ها انجام شده است. آن‌هایی که کم اهمیت هستند را اعلام نمی‌کنیم و به جنبه‌های حریم خصوصی آن احترام می‌گذاریم. موارد مهم را اعلام خواهیم کرد… صرفاً به این دلیل که کسی خبری نمی‌دهد به این معنی نیست که معامله‌ای هم انجام نمی‌شود.»

ژائو می‌گوید که اگر یک پروژه بتواند به تنهایی با وام یا سرمایه‌گذاری اقلیت راه اندازی شود، آن‌ها دوست ندارند مشارکت خود را در آن پروژه تبلیغ کنند.

وی همچنین می‌گوید که فکر می‌کند باید دستورالعمل‌های نظارتی روشنی برای ذخایر نقدی برای انواع مختلف کسب‌وکار در فضای کریپتو وجود داشته باشد. او همچنین فکر می‌کند که باید الزاماتی برای “شفافیت و افشا” وجود داشته باشد.

 

مترجم: سوگند عادل فهمیده

منبع: دیلی هادل

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×