» آرشیو اخبار » کیف‌پول کاسا (Casa) به استقبال اتریوم می‌رود!
کیف پول کاسا

کیف‌پول کاسا (Casa) به استقبال اتریوم می‌رود!

13 آذر 1401 7

جیمسون لوپ، توسعه دهنده بیت کوین (BTC) اعلام کرد که کیف پول اختصاصی او، یعنی کاسا (Casa) قرار است از اتریوم (ETH)، دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار، پشتیبانی کند.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، یکی از قدیمی‌ترین و مطمئن‌ترین سرویس‌های خود-امانی بیت‌کوین (BTC) یعنی کاسا (Casa) اعلام کرده است که به زودی از اتریوم (ETH) نیز پیشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود اطلاعیه‌های اصلی این رویداد در طول سال 2023 منتشر شوند.

کاسا

جیمسون لوپ (Jameson Lopp)، توسعه دهنده بیت کوین (BTC) در توییتر خود اعلام کرد که کیف پول اختصاصی او، یعنی کاسا (Casa) قرار است از اتریوم (ETH)، دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار، پشتیبانی کند.

تبلیغات جام جهانی قطر

«امروز CasaHODL مفتخر است اعلام کند که گستره خدمات خود-امانی ما به عنوان یک مرکز ارائه خدمات، در حال فزایش است. ما بهترین تجربه کاربری در میان همتایان خود را در راستای ذخیره سازی سرد اتریوم (ETH) ارائه خواهیم کرد.»

لوپ در مورد انگیزه خود از انتشار این خبر توضیح داد که اتریوم (ETH) در نتیجه تقاضای زیاد مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه کاسا، به این کیف پول اضافه خواهد شد. لوپ می‌گوید، کاربران آینده ما به دنبال حفظ امنیت و استفاده آسان از خدمات خود-امانی و نگهداری شخصی از دارایی‌های خود هستند، که به آنها اجازه می‌دهد تا مقادیر «قابل توجهی» از بیت کوین و اتریوم را بدون نیاز به یک رابط واحد منتقل کنند.

وی تاکید می‌کند که فرصت ایمن‌سازی کلیدهای خصوصی، ابزاری است که باید به طور گسترده در دسترس مخاطبان قرار داشته باشد:

«چشم انداز ما در کاسا کمک به ساخت جهانی است که در آن مردم به واسطه رمزارزها قدرت پیدا می‌کنند. برای دستیابی به این جریان اصلی، لازم است که مردم عادی به آسانی و با اطمینان کلیدهای خصوصی خود را ایمن کنند. کمک به افراد برای ایمن کردن کلیدهای خصوصی دارایی‌های دیجیتال آنها، اولین قدم در این راه است.»

در حالی که او هنوز هیچگونه اطلاعاتی درباره زمان عرضه این نسخه جدید منتشر نکرده است، اذعان داشته است که انتظار می‌رود در سال 2023 اطلاعیه‌های بیشتری در این خصوص ارائه شود.

موضع کاسا در مورد سایر آلتکوین‌ها

به گفته لوپ، کیف پول کاسا، ساخت راه‌حل‌های مبتنی بر بیت کوین (BTC) را متوقف نمی‌کند. وی در خصوص افزودن آلتکوین‌های دیگر گفته است که هیچ دارایی دیگری به این کیف پول اضافه نمی‌شود، مگر اینکه تقاضای کافی برای آن وجود داشته باشد.

گفتنی است که چهره‌های برجسته‌ای چون مونیب علی (Muneeb Ali)، تیم بیکو و هادسون جیمسون (Tim Beiko and Hudson Jameson) مشتاقانه از این اعلامیه استقبال کرده‌اند. ناگفته نماند که در رسانه‌های مختلف حوزه ارزهای دیجیتال، اغلب از جیمسون لوپ تحت عنوان یک «ماکسیمالیست یا افراطی بیت‌کوین» یاد می‌شود. هرچند خود او با این لقب موافق نیست.

«طرفداران آلتکوین‌ها معمولاً من را یک طرفدار افراطی بیت‌کوین می‌دانند؛ درحالی که از نظر بیتکوینرها، من یک طرفدار شت‌کوین بیشتر نیستم. این صحبت‌ها بی نهایت من را سرگرم می کنند.»

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: u.today

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×