» ارز دیجیتال » کوین بیس 20 درصد دیگر از نیروی کار خود را کاهش می‌دهد
کوین بیس

کوین بیس 20 درصد دیگر از نیروی کار خود را کاهش می‌دهد

20 دی 1401 7

صرافی بزرگ رمزارزی کوین‌ بیس (Coinbase)، سال 2023 را با اخراج‌های بیشتر آغاز کرد و 20 درصد دیگر از کارکنان خود را در دومین موج بزرگ اخراج‌ها رها می‌کند.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، صرافی بزرگ رمزارزی کوین‌ بیس (Coinbase)، سال 2023 را با اخراج‌های بیشتر آغاز کرد و 20 درصد دیگر از کارکنان خود را در دومین موج بزرگ اخراج‌ها رها می‌کند.

برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، مدیر عامل کوین بیس، در 10 ژانویه (20 دی) رسماً اعلام کرد که این صرافی 950 شغل را به عنوان بخشی از اقدامات این شرکت برای کاهش حدود 25 درصدی هزینه‌های عملیاتی شرکت در بحبوحه زمستان جاری ارزهای دیجیتال، کاهش می‌دهد.

آرمسترانگ تاکید کرد که کوین‌ بیس به‌ خوبی مدیریت شده است و رمزارزها از بین نمی‌روند، اما این شرکت باید برای حفظ «بازده عملیاتی مناسب»، اخراج‌ها را ادامه دهد. به عنوان بخشی از کاهش تعداد کارمندان، کوین بیس چندین پروژه را با “احتمال موفقیت کمتر” تعطیل خواهد کرد، بدون اینکه مشخص کند چه پروژه‌هایی دقیقاً خاتمه خواهند یافت.

تبلیغات جام جهانی قطر

کوین بیس

آرمسترانگ با اشاره به وضوح فزاینده نظارتی و فرصت‌های کوین بیس به دلیل شکست FTX اظهار داشت: “در واقع، من معتقدم رویدادهای اخیر در نهایت به نفع کوین بیس خواهد بود.”

همچنین او افزود:

“به ثمر نشستن این تغییرات زمان می‌برد و ما باید مطمئن شویم که کارایی عملیاتی مناسبی برای وضع رکود در بازار کریپتو و فرصت‌هایی را که ممکن است پدیدار شوند، داشته باشیم.”

اعلامیه وبلاگ کوین بیس همراه با فرم 8k این شرکت در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده است که بیان می‌کند صورت‌های مالی حسابرسی شده کوین بیس برای سال 2022 هنوز در دسترس نیست.

به عنوان بخشی از طرح بازسازی برای کاهش هزینه‌های عملیاتی، کوین بیس انتظار دارد که حدود 149 تا 163 میلیون دلار هزینه کند که شامل 58 تا 68 میلیون دلار هزینه نقدی مربوط به اخراج کارمندان و سایر مزایای پایان کار است. شرکت انتظار دارد اجرای طرح تا سه ماهه دوم سال 2023 به طور قابل ملاحظه‌ای کامل شود.

آخرین اخراج‌ها ماه‌ها پس از آن صورت می‌گیرد که کوین‌ بیس ابتدا در ژوئن 2022 (خرداد 1401) تعداد کارکنان خود را ۱۸ درصد کاهش داد و آرمسترانگ از شروع رکود اقتصادی اشاره کرد.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×