» ارز دیجیتال » پس از موج اخراج‌ها، کوین بیس اکثر فعالیت‌های ژاپن را می‌بندد
کوین بیس

پس از موج اخراج‌ها، کوین بیس اکثر فعالیت‌های ژاپن را می‌بندد

21 دی 1401 7

صرافی کریپتو کوین‌ بیس به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای بقا در بازار نزولی، اکثر فعالیت‌های خود در ژاپن را تعطیل می‌کند. این اقدام بخشی از طرح تجدید ساختار شرکت است و به دنبال اعلامیه اخیر مبنی بر کاهش 20 درصدی کارکنان خود است.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، صرافی کریپتو کوین‌ بیس به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای بقا در بازار نزولی، اکثر فعالیت‌های خود در ژاپن را تعطیل می‌کند. این اقدام بخشی از طرح تجدید ساختار شرکت بوده و به دنبال اعلامیه اخیر مبنی بر کاهش 20 درصدی کارکنان خود است.

نانا موروگسان (Nana Murugesan)، مدیر کوین بیس در مصاحبه با بی‌ان‌ان بلومبرگ (BNN Bloomberg) گفت که بیشتر عملیات در ژاپن بسته خواهد شد. موروگسان گفت: “ما تصمیم گرفتیم که اکثر عملیات خود را در ژاپن متوقف کنیم، که منجر به حذف بیشتر نقش‌ها در نهاد ژاپنی ما شد.”

در حالی که مدیر اجرایی به جزئیات اشاره نکرد، وی خاطرنشان کرد که تعداد کمی از کارمندان در شعبه ژاپن باقی خواهند ماند تا مطمئن شوند که دارایی‌های مشتری ایمن است.

تبلیغات جام جهانی قطر

کوین بیس

در حالی که کوین بیس در مورد ادغام‌ها و اکتساب‌ها اظهار نظری نکرد، در مصاحبه‌ای با بلومبرگ، سخنگوی کوین بیس گفت که آنها در حال بررسی هر گزینه ممکن هستند. آنها گفتند: “ما به دقت همه گزینه‌ها را ارزیابی می‌کنیم و به‌‌روزرسانی‌های بیشتر را به محض در دسترس قرار گرفتن، با آنها در میان می‌گذاریم.”

در 14 ژوئن (24 خرداد)، صرافی ارز دیجیتال به دلیل نامشخص بودن شرایط بازار، تعداد کارکنان خود را 18 درصد کاهش داده بود. در آن زمان، برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، مدیرعامل کوین‌ بیس، گفت که شرکت بسیار سریع رشد کرده است و هزینه‌های کارکنان برای مدیریت مؤثر در شرایط نامشخص بازار بسیار بالاست. آرمسترانگ همچنین با اعلام اخراج کارکنان به رکود اقتصادی اشاره کرد.

کوین بیس تنها پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال نیست که نیروی کار خود را در فصل زمستان کریپتو اخراج می‌کند. در 6 ژانویه (16 دی)، پلتفرم معاملاتی کریپتو هیوبی (Huobi) نیز تایید کرد که قصد دارد 20 درصد از کارکنان خود را با استناد به شرایط بازار قطع کند. در 4 دسامبر (13 آذر)، صرافی بای بیت (Bybit) همچنین دومین دسته از اخراج‌ها را برای زنده ماندن در بازار نزولی اعلام کرد. این اخراج زمانی رخ داد که بن‌ ژو (Ben Zhou)، مدیرعامل بای بیت، برنامه سازماندهی مجدد را در بحبوحه زمستان کریپتو اعلام کرد.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×