» ارز دیجیتال » بیش از 90 درصد از مصرف کنندگان در مورد متاورس کنجکاو هستند
رولکس در متاورس

بیش از 90 درصد از مصرف کنندگان در مورد متاورس کنجکاو هستند

17 آذر 1401 4

علیرغم شرایط آشفته بازار در سال گذشته، متاورس و کاربرد بالقوه آن در ذهن مصرف کنندگان ثابت مانده است.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، علیرغم شرایط آشفته بازار در سال گذشته، متاورس و کاربرد بالقوه آن در ذهن مصرف‌کنندگان ثابت مانده است.

بر اساس داده‌های یک نظرسنجی جدید توسط کپجمینای (Capgemini)، مشاور استراتژی کسب‌وکار و فناوری، بیش از سه چهارم مصرف‌کنندگان انتظار دارند تعامل آنها با برندها و افراد تحت تأثیر این فضا قرار گیرد.

این عقیده در مورد سازمان‌ها نیز صدق می‌کند، زیرا از هر 10 نفر 7 نفر معتقدند که تجربه‌های متاورسی، بازار متفاوت از نظر تجربه مشتری خواهد بود.

تبلیغات جام جهانی قطر

متاورس

در این گزارش 8000 مصرف‌کننده به همراه 1000 سازمان در 12 کشور در بخش‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفتند تا شایستگی، علاقه و تأثیر متاورس را درک کنند.

گروهی متشکل از 380 مصرف‌کننده در این بخش گنجانده شده بودند که خود را «تجربه کننده متاورس» معرفی می‌کردند، که سه چهارم آن‌ها گفتند که فعالانه در این فضا شرکت می‌کنند.

داده ها نشان داد که 93 درصد از مصرف کنندگان مورد بررسی گفته‌اند که در مورد متاورس کنجکاو هستند. از این تعداد، 51 درصد گفتند که از این فضا استفاده خواهند کرد، زیرا برای آنها قابل دسترس‌تر می‌شود.

چارلتون مونسانتو (Charlton Monsanto)، رهبر ارائه تجارب فراگیر جهانی در کپجمینای، گفت که “متاورس باید چالش‌های دسترسی و حریم خصوصی را در میان موارد دیگر حل کند تا رو به جلو حرکت کند.

همچنین بیان کرد :”پتانسیل این فضا دگرگون کننده است و کنجکاوی مصرف کننده همچنان بالاست.”

آموزش و دسترس‌پذیری برای فناوری‌های نوظهور دست به دست هم می‌دهند و بزرگترین چالش‌ها برای برندهای متبحر فناوری برای برقراری ارتباط با مصرف‌کنندگان باقی می‌مانند.

این نظرسنجی همچنین بر روی نوع تعاملات متاورسی که مصرف کنندگان به دنبال آن هستند، اشاره کرد، که 43 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که مایل به تعامل با دوستان و خانواده هستند. به دنبال آن تعامل با همکاران (39%)، تجربیات مرتبط با بازی (33%) و فعالیت تجاری (28%) دنبال شد.

با چنین تأکیدی بر اتصال، توسعه در این فضا شاهد افزایش رویدادهایی بوده است که به افراد امکان می‌دهد با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

کل کشورها حتی شروع به استفاده از این فضا برای حفظ میراث خود برای تعامل جوامع آینده کرده‌اند.

اخیراً، انیموکا برند (Animoca Brands)، توسعه‌دهنده متاورس، اعلام کرد که یک صندوق توسعه متاورسی میلیارد دلاری برای استارت‌آپ‌های این فضا باز خواهد کرد.

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×